• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • Lenis21

Nu ligger jag med min efterlängtade dotter på bröstet. Föddes 120620 kl. 00.50. 3415 g och 50 cm. Vill ni veta det sjuka??? Min första dotter vägde exakt 3415 g när hon föddes också. Allt har gått bra. Skriver min historia när jag har mera tid.

Grattis Uddabus till din pojk

• Emma Stark
    Lenis21 skrev 2012-06-20 16:38:08 följande:
    Nu ligger jag med min efterlängtade dotter på bröstet. Föddes 120620 kl. 00.50. 3415 g och 50 cm. Vill ni veta det sjuka??? Min första dotter vägde exakt 3415 g när hon föddes också. Allt har gått bra. Skriver min historia när jag har mera tid.

Grattis Uddabus till din pojk
    Stort grattis :D 
  • H Karin
    sanna87 skrev 2012-06-20 09:33:45 följande:
    För mig hände det ingenting när jag putsade fönster, förutom att fönsterna blev rena :P
    Verkar vara samma effekt hos mig... Men man får glädjas åt den rena fönstren
  • Pluttan

Har lagt upp en kortfattad form av min förlossningsberättelse i tråden juni-barnen. Om ni vill läsa.

• LillSnurr82

Grattis till dottern Lenis. Kul att dina döttrar fick exakt samma vikt:D