• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • AAEV
    Pluttan skrev 2012-06-20 20:09:58 följande:
    Har lagt upp en kortfattad form av min förlossningsberättelse i tråden juni-barnen. Om ni vill läsa.
    Läst!
    Kan bara nicka åt det där med att man säger konstiga saker med lustgasen! Själv skällde jag ut min man för att han hade fisit - fast det i själva verket var jag som bajsade under krystvärkarna ;) 
    Alexander 081026 Eleonora 091123 Kråkan BF 120629
  • AAEV

Gud vad jag är oaktiv här! Men jag läser precis allt ni skriver

9 dagar till BF idag, men med 2 små barn och en hemsida (som jag har byggt upp under våren) som inte är klar så är det då rakt ingen semester här. -jobbar fram till dan före BF - så bebisen får inte komma innan! 

Alexander 081026 Eleonora 091123 Kråkan BF 120629
  • LillSnurr82

Haha jag skrattat ihjäl mig när du skriver att du skällde ut din Karl för att ha fisit.. Själv börja jag stor böla när jag stod på alla fyra och kämpa och kände skit doften.. Försökte viska till min karl- jag sket barnmorskan i ansiktet , fast jag nog i själva verket skrek det mellan snyftningarna..

• fyrklöver81
    LillSnurr82 skrev 2012-06-20 21:51:33 följande:
    Haha jag skrattat ihjäl mig när du skriver att du skällde ut din Karl för att ha fisit.. Själv börja jag stor böla när jag stod på alla fyra och kämpa och kände skit doften.. Försökte viska till min karl- jag sket barnmorskan i ansiktet , fast jag nog i själva verket skrek det mellan snyftningarna..
    hahahahahahaha
  • JennieJ
    LillSnurr82 skrev 2012-06-20 21:51:33 följande:

Haha själv kissa jag på bm när jag krysta! Enligt min man fick hon piss på sig överallt *ops*
  • Bumman79

Ingen Rocketqueen här idag? Kanske är du inne på BB? Skrattande

• RocketQueen

Nej jag är fortfarande hemma Men inte länge till nu, imorgon eftermiddag åker vi in till Sös för vräkning!