• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • Baby1112

Grattis Uddabus! Äntligen!!! :)

Lycka till MissFörstånd! Låter helt klart som att det är på G. :)

• FiaA87

GRATTIS till alla nya bebisar! Lycka till ni som e kvar. Snart är era små hjärtan oxå här. Sitter med en sovande lillkille i famnen:) det är det mysigaste som finns..

• Polarlantis

Grattis Uddabus! Det var en liten bjässe, skönt att det gick bra!
    Säkert fler som fått så grattis till er också! Mitt nät har havererat i åskväder så jag får läsa ikapp senare...

BF -1 idag...händer NADA, suck! Hade fullt med känningar för en dryg vecka sedan och trodde att den skulle komma då men så bara avstannade allting... Vaknade med ont i halsen idag, inte bra... Är det fler av er som får mer och mer ont varje dag? Har ju ont i fogen fram men nu är hela nedre delen av magen också öm och speciellt på höger sida så bebisen ligger där och trycker (sedan typ 10v!)...så trött på att ha ont!!!   

• bebisgalen
    Uddabus skrev 2012-06-20 10:47:40 följande:
    Tog hinnorna 15.50 o han var ute 01.25

Stort grattis

tyckte min lilla grabb var stor :)  
  • Sweet life

BF+1 och känner verkligen ingenting!

Har fixat med blommorna ute så här på morgonen. Fick sova heeeela natten i natt utan att ens behöva gå upp och kissa. Vaknade till en gång för att vända på mig... Så en förlossning nu när jag är utvilad gör ingenting faktiskt!

• Sommarblommor
    lycka 4 skrev 2012-06-20 09:38:48 följande:
    Jätte stort grattis Uddabus :)

Missförstånd håller tummarna för att det är på g .

Här är det nedräkning som gäller. Sista onsdagen som 3 barns mamma. shit jag börjar bli sinnes sjukt nervös.

...

Jag hoppas verkligen att det stämmer att k 77 på huddinge bara har familjerum för jag vill verkligen att vi ska vara kvar båda , jag är i stort behov av att vara ifred efter att jag gjort mina snitt och vill hellst hem så fort som möjligt .

För tre år sedan var K77 bra, till och med i semestertid. Förra veckan var M88 tragisk, mitt rum kändes som en sliten fängelsecell och personalen var inte särskilt hjälpsam (förutom en, Farzaneh, som var underbar).
    Nr 1, pojke född 2009 i v 36+0, nr 2 väntad 28/6-12