• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • sanna87

Åh då får man gratulera till den med! Jag vill att min bebis ska komma nu också men neeej, han vill inte. Får se vad BM säger idag med, tycker inte magen sjunkit heller så jag får nog gå över ytterligare flera dagar. 
    Fast å andra sidan blir jag gärna kvick sjukkänslan innan det är dags för förlossning, jag skulle inte kunna profylaxandas nu om vi säger så Det är totalstopp i snoken! 

• Zvartaliljan
    Uddabus skrev 2012-06-20 07:11:15 följande:
    Nu är Charlie här... 01.25 föddes han med sugklocka. Han vägde 5264 o var 55 lång... Utan att gå sönder ett dugg ligger vi fortfarande på förlossning o han ammar så fint

Oj oj vilken bjässe. Vilken tur att du inte gick sönder! Ändå dumt att de inte satte igång dig tidigare... Stort grattis!
  • H Karin

Grattis till killen Uddabus!!
    Och lycka till ni som är på G!
    Själv har jag bf -6 idag. Inga känningar... Tänkte putsa föster...

• sanna87
    H Karin skrev 2012-06-20 09:32:18 följande:
    Grattis till killen Uddabus!!
    Och lycka till ni som är på G!
    Själv har jag bf -6 idag. Inga känningar... Tänkte putsa föster...
    För mig hände det ingenting när jag putsade fönster, förutom att fönsterna blev rena :P
  • lycka 4

Jätte stort grattis Uddabus :)
    Missförstånd håller tummarna för att det är på g .

Här är det nedräkning som gäller. Sista onsdagen som 3 barns mamma. shit jag börjar bli sinnes sjukt nervös.
    Jag har ju varit lite inne på att sterilisera mig vid detta snitt och har nu fått klart för mig att det faktiskt funkar fin fint fast man sover , men det verkar inte bli något med det då mannen min inte vill att jag gör det , han tror att kvinnor behöver känna att dom fungerar (sötnos)

Jag hoppas verkligen att det stämmer att k 77 på huddinge bara har familjerum för jag vill verkligen att vi ska vara kvar båda , jag är i stort behov av att vara ifred efter att jag gjort mina snitt och vill hellst hem så fort som möjligt .

• IdaElinLivia040611

GRATTIS UDDABUS!!!

Hur lång tid tog det???? Stor och fin var han, tur att du inte gick sönder.  

Ida 040706 Elin 060118 Livia 110523 Luca 120615
  • IdaElinLivia040611
    MissFörstånd skrev 2012-06-20 09:25:18 följande:
    Jag hoppas att det kommer en bebis! Passar ju bra på min namnsdag idag
    Grattis på namnsdagen Glad, jag har me det idag. Jag tror absolut att det är p G!!!! Wiiiii spännande. 
    Ida 040706 Elin 060118 Livia 110523 Luca 120615