• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • HeavyD

Stort grattis till alla bebisar!

Klara kom till världen igår kl 22:34, 49 cm lång och 3600 gram tung, efter en långdragen igångsättning men bara 2 minuter krystvärkar!

• HeavyD

Lycka till nu alla ni som fortfarande väntar och glad midsommar till er allihop!

• sanna87
    Först och främst: stort grattis till alla bebisar! :D

BF+3 idag och fortfarande inte en tillstymmelse till att det skulle vara på gång. Idag blir det till att ladda upp matmässigt i alla fall, ska iväg på två midsommarfirande och buffémat går ju alltid att trycka i sig mycket av ;) 

Nangijala: Vad skönt att ha tid för att få planera en igångsättning, men som du skriver, jag vill helst heller inte bli igångsatt. Frågan är dock vad jag säger den tredje juli då jag ska dit nästa gång. (peppar, peppar, vill absolut inte gå så länge till). 
  • LillSnurr82

Grattis till alla nya bebisar :) trevlig midsommar !

• lycka 4

Glad midsommar till er alla fina mammor och alla blivande , Jag ska vagga mig  iväg till Hågelby =)

• fyrklöver81

grattis till alla bebisar, och glad midsommar på er alla!
    det märks att många fött barn nu , för denna tråd blir färre inlägg i =) men så ska det vara!!!!!!!!!!!!!!!!!