• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • Lina007
    RocketQueen skrev 2012-06-22 06:07:54 följande:
    Igår klockan 10.49 kom lillkillen till slut. En timme innan planerad igångsättning. Allt gick superbra men väldigt fort när han väl bestämde sig. Det har inte blivit många timmar sömn senaste dygnen så nu ska jag försöka vila lite. Berättelse kommer när energin kommer tillbaka

Stort grattis!!
    Odin 081202 | Eira 120524 | lina007.blogspot.com
  • Lina007
    HeavyD skrev 2012-06-22 06:44:33 följande:
    Stort grattis till alla bebisar!

Klara kom till världen igår kl 22:34, 49 cm lång och 3600 gram tung, efter en långdragen igångsättning men bara 2 minuter krystvärkar!

Grattis till dottern!
    Odin 081202 | Eira 120524 | lina007.blogspot.com
  • jag vill men

Snart en vecka över tiden... Börjar känna mig trött på alla frågor och mer och mer bitter... Har ingen lust med ngt... Hade hoppats ha en liten under helgen men inte...

Trevlig midsommar ni som orkar!

• Polarlantis
    jag vill men skrev 2012-06-22 13:12:58 följande:
    Snart en vecka över tiden... Börjar känna mig trött på alla frågor och mer och mer bitter... Har ingen lust med ngt... Hade hoppats ha en liten under helgen men inte...

Trevlig midsommar ni som orkar!
    Frå¨gorna blir man ju galen på och jag är bara en dag över tiden än! Förstår att du är less! Bästa var idag när vi sitter fyra pers intryckta i bilen och vi möter grannar i en annan bil och dom frågar om det blivit ngt? Men HALLÅ vart tror ni jag gjort av ungen då? I bagageutrymmet`????? SUCK! DOm såg lätt in i hela bilen att det INTE var en bebis där, morr!

Nä, surar vidare... 
  • 84Maria

Här har man haft en trevlig midsommar. Bara nerven som har kommit lite i kläm någon gång. Inget dansande kring någon stång dock. Men magen är nästan alltid hård vilket börjar bli ganska jobbigt. Känns som man har träningsvärk och blåmärken där inne. Åkte på en riktig guppig väg vilket inte är att rekomendera då bebisen skumpade på kissblåsan till och från hela tiden. Man fick hålla emot med benen och blev rak som en pinne emellanåt så man inte skulle läcka hehe... Nä, nu vill man att dagarna bara ska rusa fram.

• 84Maria

Och grattis till alla som har fått era små Hjärta

• Leisa

Grattis till alla bebisar!!!

Igår kl 12.50 tittade min tredje dotter ut och fort gick det. Bm tog hål på hinnorna efter 4 timmars värkarbete och två krystvärkar senare är hon ute!