• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • Pluttan
    sanna87 skrev 2012-06-23 13:27:52 följande:
    Ååhh Jag vill bara att förlossningen ska komma igång nu! På måndag fyller jag 25, vore väl ändå en fin present från bebis till mamma? :D
    Hoppas du får en sån fin present på din födelsedag.
  • sanna87
    MissFörstånd skrev 2012-06-23 18:09:59 följande:
    Sanna - en utmärkt present! Jag fick en fin namnsdagspresent så då kan väl du få födelsedagspresent
    Kan inte hålla med mer!
    Dessutom blir det ju praktiskt för mannen min ;)  
  • Uddabus

Moa Li så hade jag oxå o det är bara förvärkar.

Men hoppas att din kropp iaf sätter igång

• MarieG81

Nu äntligen har lilla Ella kommit! Kom till världen 7.25 i morse, 3415g och 50 cm lång. Allt har gått bra och hon är helt underbar!

• Emma Stark
    MarieG81 skrev 2012-06-24 12:49:06 följande:
    Nu äntligen har lilla Ella kommit! Kom till världen 7.25 i morse, 3415g och 50 cm lång. Allt har gått bra och hon är helt underbar!
    Stort grattis till lilla Ella :D
  • jag vill men

Gnäller lite... En vecka över tiden. Har högt blodtryck och lite symtom på havandeskapsförgiftning. Så är på en massa kontroller. Vaknar dessutom med ngn slags magsjuka eller annat liknande... Hade hellre vaknat av värkar eller vattenavgång...

Grattis till alla nya små!

• Sweet life

Ibland vill jag bara kräkas på biomammor som bryter sina löften 1 dag innan...

Nu har vi ingen barnvakt ifall förlossningen drar igång under veckan som kommer.. Så det blir väl så att jag får vara ensam på förlossningen....