• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • AAEV

Jag är kvar! BF på fredag :)

Alexander 081026 Eleonora 091123 Kråkan BF 120629
  • Emmelie Lindén

Jag är oxå kvar.....BF +1, inga känningar, vaknar utvilad och besviken att de inte hänt nått denna natt heller!!!!

Men nu den senaste veckan har jag såååå ont varje gång hon ska röra sig i magen, ilningar från helvetet! Som strålar ut i bena......ajajaj!! Hoppas att de är ett tecken på att de kan vara på G.
    Men nu är de bra trångt där inne. (Kommer åt nerver)

• Lenis21

Bumman79- jag var jätteförkyld när Minella föddes. Mitt tips är att ha med dig en nässpray, jag var så tät i näsan att det hade vart väldigt jobbigt att andas igenom värkar utan den. Jag hade/har haft en jobbig hosta och det var lite jobbigt att hosta under förlossningen. Men värre är det nu då jag hostar när Minella ammas. Hon blir lite rädd och släpper taget. Hon har också blivit förkyld, alldeles hes när hon skriker och nyser hela tiden. Hoppas att vi blir friska snart. Hoppas att du också blir frisk innan det är dags. Lycka till

• Sweet life

Åh!

Det ilar i hela jävla muffen! Känns som att urinröret ska gå i tusen bitar och jag vill bara hålla i allt och hålla det still när jag går..

• Nangijala

Jag är kvar också! BF på onsdag enl mina beräkningar men på lördag enl UL..
    Idag kommer det en man från trygghansa hit och ska gå igenom försäkringar som vi redan har samt till det nya barnet.. sist han skulle komma hit, när vi väntade dottern blev det inget möte då vi fick åka till förlossningen och föda barn istället, kan ju hoppas på att den här bebisen kan följa storasysters fotspår Tungan ute