• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • Dancia

Jag kan ju tillägga att min man är 25 år gammal och helt frisk i övrigt. Så vi är så chockade och läkarna har ingenting att gå på och står och kliar sig i huvudet.

• Pinkflower880

Dancia: Fy vad läskigt! Hoppas verkligen att det ordnar sig. Lider med dig! Kramar till dig

• JennieJ

Någon mer som känner de börjar bli ohållbart att inte berätta om sin graviditet? Dels umgås jag inte med släkt å vänner för tillfället då magen svullnat så mycket å dessutom att jag inte röker längre å innan var de ett paket om dagen som gällde. Åh vill bara skreka ut och berätta för ALLA så man kan få kramars och och leva in i graviditeten och slippa sitta som en sliten dåre ensam!

• Dancia
    JennieJ skrev 2011-11-07 22:13:31 följande:
    Någon mer som känner de börjar bli ohållbart att inte berätta om sin graviditet? Dels umgås jag inte med släkt å vänner för tillfället då magen svullnat så mycket å dessutom att jag inte röker längre å innan var de ett paket om dagen som gällde. Åh vill bara skreka ut och berätta för ALLA så man kan få kramars och och leva in i graviditeten och slippa sitta som en sliten dåre ensam!

Jag har berättat för många nu :). Det är nästintill omöjligt att hålla hemligt när man mår illa och en massa annat som med rökningen i ditt fall :).
  • Ussaka

Dancia: Hoppas hoppas det ordnar sig för din kille! Så hemskt! Hoppas det inte är så allvarligt, min pappa hade liknande i våras, det visade sig vara en infektion på balanssinnet i öronen. Hoppas det ordnar sig! Styrkekramar

• PIO

Dancia- många många styrkekramar till dej o din familj. Hoppas verkligen att din man blir bra snart!!

• JennieJ

Danica ja har bara berättat för två och de är bästa vännen och min syster då jag var tvungen be om hennes hjälp när jag åkte in på gynakuten för några veckor sedan. Tänkt kanske berätta för en granne på onsdag om mitt ultraljud går bra vilket jag är orolig över? Dels för denna granne kommer då och då och mina ursäkter att inte ta en cigg å kaffe med henne har tagit slut. Hoppas allt går bra för din man? Håller tummarna

• fröken01

Åh vad tråkigt Dancia. Min sambo har haft virus på balansnerven. Han var väldigt yr och hade synstörningar. Låg inlagd ett par dagar, sedan "läkte" det av sig själv! Håller tummarn

• Tre Flickor

Danica vad tråkigt att höra om din man Rynkar på näsan Jag hoppas att de snart hittar vad som felar och att det inte är något allvarligt. Håller tummarna!