• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • RocketQueen

Jag har berättat för mina allra närmsta vänner och mina föräldrar, tänkte vänta två veckor till tills vi gjort kuben men kunde inte hålla mig längre. Och min chef vet om det då jag behövde få ett nytt schema. Kommer inte orka jobba så där långa pass så länge till känner jag.

• Uddabus

Idag ska jag få se om det är något i min mage... Ska bli bli spännande... Tjoho

• MissFörstånd

Dancia - fy vad jobbigt för er! Massa styrkekramar!!

Jag väntar bara på storasyster 2012 tröjan så ska vi berätta sen

• lycka 4

Här tänkte jag skriva ett par klago rader om min värk mm men jag hoppar det å skickar tusen kramar till dig Dancia, jag lider med dig ,finns inget värre än att vänta i sådana situationer . Hoppas att dom hittar felet eller hittar att det inte är nått fel .

Ta hand om varandra

• conda

Dancia: Styrkekramar till er, håller tummarna för att allt blir bra!

Jag har berättat för en person och det är den ena av mina stalltjejer. Gick inte hålla hemligt då jag hela tiden hulkar när jag mockar efter hästarna... Hon började ju undra vad det var för fel på mig. I övrigt så är det ingen som har fått veta något än och jag har ingen större lust att berätta än heller... =)

• lycka 4

Här vet alla om dte !! Vi kunde inte hålla oss =)

• Uddabus

Mina närmaste vet men sambon vill inte berätta för någon... Men han var ju väldigt anti mot det o är väl en del fortfarande...

Hotat med att flytta osv... Men är väl lugnare nu...

Lite trist men han behöver väl tid att få smälta det... Vi hade ju inte planerat detta o eftersom vi har många barn så får han lite panik osv

• emma78

Styrkekram till dig Dancia!! Hoppas att allt löser sig...

Vi har berättat för alla....

Började med att vi berättade för barnen som givertvis blev överlyckliga:)) Vi tänkte att det kunde varit en liten familjehemlighet ett par veckor,men våran minste son (8) höll inte riktigt med......han berättade det på samlingen i skolan och sedan dess har gratulationerna haglat in från föräldrar till barn i samma klass som givertvis trott att vi är i v 20 typ!! men vad gör man....det var ju bara att ringa runt till föräldrar och syskon och berätta,ville ju inte att dom skulle få reda på det genom skvaller!

Så här vet ALLA!!

Hade inte kunnat dölja det iaf....har haft mammabyxor sedan slutet av v 7...       

• Sockersöt88

Tjena tjejjer! Här har ni en blivande tvåbarnsmamma som efter samråd med BM och läkare igår blev tvungen att sjukskriva sig från jobbet denna vecka pga. kräkningar från morgon till kväll. Varenda gång jag äter eller dricker något, så kräks jag upp det igen.

Skulle ha jobbat nattskift 3 nätter denna vecka egentligen, men pga. att jag minskat i vikt de senaste veckorna, har ett mycket stort sömnbehov och är helt kraftlös, ville de inte utsätta min kropp för ännu flera påfrestningar. Såå, nu sitter man här hemma då i soffan, tittar på tv, surfar och hoppas på bättre tider! Glad