OHs mamma skrev 2011-11-11 05:47:05 följande:
Mitt absolut bästa inköp som gravid denna gången är en gravidkudde! Jag ligger SÅ skönt och sover SÅ gott och jag har haft svårt med att sova gott sen jag blev gravid. Så köp en gravidkudde!!
Ni som har fler än ett barn och har ca 2 år och 5 månader mellan barnen, klarar man sig med enbart en ståbräda? Eller bör man investera i en syskonvagn?
jag har dubbelvagn till mina två nu och den äldsta fyller 4 om 2 veckor. lillen är 2½ och jag använder den mest för smidigheten skull eller om vi går långt.
jag kommer ha kvar min dubbelvagn när bebis kommer trots att lillen fyllt 3 då mest för att mina barn är lata och vägrar gå och så man slipper att dom ska ligga och skrika på marken och det tar 2h till affären som normalt tar 15 min. men kommer klart ha en vagn till bara bebis så när man har tid och kan gå utan att bli irriterad att man aldrig kommer fram..
beror nog helt på vad slags barn man har. vissa barn går ju så gärna själv medans andra (som mina) totalvägrar. man kan ju köpa sig en billig dubbelvagn på blocket som man kan använda då det behövs och ha en enkel med ståbräda som man andvänder oftare.
oj långt det blev!!