Juni-barn
Jag har en kotförskjutning som ger massa ont i ryggen & ischias på båda sidor (i bägge benen alltså).
Ska till läkare på mån & är då i v 27. Funderar på hur svårt det är att bli sjukskriven...
Min foglossning har blivit mycket bättre de senaste dagarna! Är i vecka 30 (29+1) idag :)
Jag ska också snittas, dock rekomenderade inte läkaren jag var hos det men det struntar jag i. Fick en sfinkterruptur grad 3-4 förra förlossningen och därför vill jag ha ett snitt. Ska på inskrivningssamtal i grav.vecka 34.
Måste bara berätta att jag mår så mycket bättre nu! Jag vet inte vad som har hänt, foglossningen har nästan släppt. Jag kan röra mig någolunda fritt nu! Klarade till och med att ta en promenad med sonen till närmsta lekparken igår, det är stort steg för mig! Så just nu behöver jag inte ens kryckorna!
Dessutom har mina andningsbesvär försvunnit. Harry ligger dock och trycker sin fot eller nåt ut ur magen typ vilket gör galet ont, men det står jag ut med eftersom det är min lilla bebis!
Är det någon större skillnad på en gravidkudde och en amningskudde? Kan man använda en gravidkudde som amningskudde?
En sån här gravidkudde menar jag:
www.babyproffsen.se/img/produkter/ng_baby_gravidkudde-1339.jpg