Juni-barn
Någon mer som fått/har hemorrojder?
Verkar som att jag fått det nu...inget skoj. Dessutom har jag inte skött magen på typ 5 dagar. Får väl åka till apoteket imorrn och köpa lactulos eller nåt, hatar min mage!
Någon mer som fått/har hemorrojder?
Verkar som att jag fått det nu...inget skoj. Dessutom har jag inte skött magen på typ 5 dagar. Får väl åka till apoteket imorrn och köpa lactulos eller nåt, hatar min mage!
Exakt 2 månader kvar till BF
Vecka 32 (31+3) idag och har varit hos bm. Allt såg bra ut dock var Harry lite ilsken på bm då hon tog sf-måttet så hans hjärtljud var höga (160) men det var okej sa hon. Sf-måttet låg på 31, så 2 cm ökning sen sist.
För mig kommer ett förlossningsbrev vara nödvändigt då jag denna gången kommer ställa en hel del "krav" med tanke på vad som hände sist. Plus att jag förra gången hade tänkt att jag ville prova bad/dusch etc innan epiduralen men så när vi kom in så var typ allt bortblåst...så den här gången ska jag skriva detaljerat hur jag vill ha det. Även efter förlossningen, då jag sist fick ett väldigt dåligt mottagande/bemötande under min vistelse på bb.