Pinkflower880 skrev 2011-11-17 22:29:21 följande:
Lycka till Havsjungfrun! Förstår om det är kämpigt, finns inget värre än att jobba när man knappt klarar av det... Hoppas det löser sig!
Liljan o loppan: Usch vad hemskt. Lider så med han! Det kliar ju nåt alldeles...
Mitt illamående börjar till min förvåning minska. (förra gången hängde dom i till v 20 typ) Mår mest illa morgontid och har sista dagarna lyckats låta bli att kräkas. Då börjar jag bli nojjig istället... Aldrig är man nöjd... :)
Är i vecka 11 och har KUB om två veckor. Längtar... Nu vill jag nog se att allt är bra så jag kan njuta sen...
Ni som har fler barn: Har era graviditeter varit olika?
Mina graviditeter har varit väldigt olika. Men sonen mådde jag illa fram till v.34 och kräkte varje dag. Med dottern mådde jag bara illa t.o.m v. 13 och kräkte bara en gång under den tiden. Med sonen hade jag lite foglossning och allvarlig UVI. Med dottern hade jag ingen UVI, men massor med sammandragningar och en riktigt jobbig foglossning.
Denna gången mår jag illa och kräks flera gånger om dagen, men hoppas att det lugnar sig o ett par veckor :). Är i v.9 och har redan börjat känna av foglossning :-/. Så ja, alla 3 har varit/är olika :)