• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • PIO

Wohoo nu ska vi åka o få nyckeln till nya huset!! Ååå ja är så glad!! Nytt hus o bebis i magen :)

• LillSnurr82

Jag gillar nog både första filmen och första boken bäst :) twilight alltså. Filmen eclipse störde jag mig mycket på att dom bytt ut skådespelaren som spelar Victoria.. Ska bli spännande att se breaking dawn.. lääängtar!

• Lärarstudenten

PIO- låter helt underbart....får mig att tänka på att vi inte kan bo kvar här så länge till...ha ha...opps....ja ja, det får bli trångt ett tag.

Idag har jag haft lite ont...eller ont, jag vet inte, en punkt på magen som värker som ett blåmärke,,,jätteirriterande. Någon som har något liknande? Känner ingen oro egenltligen..så det är nog ingen fara.

En annan grej...kan någon komma på ett jävulskap...ha ha... Min man fyller 30 och han satte ut världens fulast bild på mig i tidningen när jag fyllde. Vill ge tillbaka med på ett annat sätt....det står dock helt still!!!!     

• LillSnurr82

En kärleks historia mellan människa och vampyr och även lite varulvar... Måste ses!!

• OHs mamma
    MissFörstånd skrev 2011-11-18 19:03:37 följande:
    Twilight, kan ni förklara för mig. Knappt sett film på tre år
    Helt överskattat enligt mig
  • Aikotakara
    PIO skrev 2011-11-11 08:10:15 följande:
    Är i v 9+5 idag. Förresten är de någon mer som sträcker sej lätt i magen när ni nyser?? Det händer mej jätte ofta, gör skit ont
    ÅH vad skönt att inte vara ensam! Precis det har börjat hända mig och det är hemskt! Trodde att det var något fel :P
  • conda

Inskrivning idag, gick sådär. Högt blodsocker, blodtryck och alldeles för lågt hb. Men nu vet jag i alla fall varför jag är så otroligt trött hela tiden, hoppas nu järntabletternbt hjälper snabbbt...

• Havsjungfrun
    PIO skrev 2011-11-18 14:44:14 följande:
    Wohoo nu ska vi åka o få nyckeln till nya huset!! Ååå ja är så glad!! Nytt hus o bebis i magen :)
    :)

Inskrivningen idag gick bra, alla prover såg bra ut. Mitt besök på företagshälsovården gick också bra. Jag är sjukskriven två veckor på heltid nu och sedan på halvtid fram till jullovet. Kändes jätteskönt! Nu ska jag verkligen försöka att slappna av lite.