• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • Pinkflower880

Äntligen husägare! ð??? När spänningen lagt sig och vi var på väg mot sambons jobb nu så fick han tvärstanna längs med motorvägen så jag kunde kräkas... :) Nu blir det lunch och sen husinspektion! :D

• Havsjungfrun

Har gått ner 2 kg och sedan upp 0,5 kg. igen. Har ganska så hög startvikt så jag är glad så länge inte vågen går upp för mycket.
    Här får man tydligen ringa om boka RUL själv nu,man bokar när man är i v. 15. Mår fortfarande sååå illa. Skönt för er där det börjar ge sig nu.

• FiaA87

Lillagrynet: sa dom varannan vecka till sig? Till mig sa dom en gång i månaden! Har ingen aning om mina är För höga eller för låga, det sa hon inte!

• fyrklöver81

Men det beror säkert på värdena, är det större risk kanske man får gå var 14e dag och är det lite bättre varje månad.
    Nu menar jag ju inte illa mot dig lilla grynet, bara en tanke ? =) 

• RocketQueen

FiaA87: Jag har ätit levaxin i fem år nu. Det enda som hände när jag blev gravid var att jag fick öka dosen och gå på fler kontroller, så det är absolut ingen big deal. Bebisen tar allt den behöver och det som blir över får jag Så det enda som händer är att jag mår dåligt när värderna blir dåliga, bebisen mår toppen.

• mimi02

Visst fanns det en bildtråd till den här tråden? Nån som har länken till den...hittar inte?

• PIO

Usch vilken huvudvärk ja har idag. Har varit lite mycket den här veckan. Renoverar i huset o imorgon ska vi flytta in. Ska bli så skönt o komma iordning lite. Just nu sitter ja på en stol o tittar på när min man tapetserar i köket. De blir så vitt o fint :)
    Har haft lite stickningar i magen från o till i några dagar. Någon mer som fått de ibland? Är i v 11+5 idag.

• mimi02

Tack! Vad fina magar alla har! Är i vecka 12 nu (11+4) så längtar verkligen till måndag när det blir 12+0. Sen blir det KUB-ultraljud på onsdag, åh vad jag längtar efter att få se om det fortfarande är nåt där inne. Känns verkligen konstigt att tänka sig - mina symptom är mkt bättre, inte alls lika illamående, fortfarande ganska trött i och för sig men brösten ömmar mindre. Så hoppas verkligen att det inte är dåliga tecken....