• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • Dancia

Imorgon går jag in i v.14 :). Tycker att denna graviditeten går oförskämt fort. Men känns ändå som att det är långt kvar till RUL då många av er verkar ha det i början av Januari och jag inte fått tid än men misstänker att det blir i slutet av Januari eller kanske till och med så sent som i början av Februari, men det går ju ändå fort :).

• RocketQueen

Vecka 17 nu! Och nu är det mindre än tre veckor kvar till rul. Och jag räknar med att tiden bara kommer att springa iväg nu med jul och nyår och alla familjer man ska hälsa på runt om i Sverige. Och nu snöar det dessutom! Det kan ju göra vem som helst glad

• tvåtjejer

Hej alla!
    Har smygläst här och presenterade mig för ett tag sen.
    Hoppas det är ok att hoppa in här!
    Bf 12 juni m tredje bebben

Lillalyckan:
    Jag går in i v 15 imorgon längtar till RUL den 16/1.
    Visst går det fort!!!
    Har du fått vagnen?

• Uddabus

Fy för för rastlösa ben... O det ökar vansinnigt i mina graviditeter... Får det även i armarna

• OHs mamma

Jag har tydligen gått in i vecka 15 och varit det ett tag....har jag missat helt Tungan ute
    Typ 14+4 idag (tror jag..). Har börjat känna av fogarna nu också, har rätt ont emellanåt

Om exakt en månad är det dags för RUL för oss

• IdaElinLivia040611

Har haft en skön dag med familjen idag. Blev först glad när jag såg hur det snöade ute...mycket för barnens skull. Men sen märkte jag att det var ju mer slask än snö..tråkigt Rynkar på näsan
    Va och gick igenom det sista med dom som skall bygga vårt drömhus, så på onsdag böir det till att gå till banken och fixa med lånet. Huset blir sååå fint ska bli så skönt att bo på 250 kvm + inredd vind istället för 80 nu när vi varannan vecka snart är 6 personer. Ingen hit med ett badrum kan jag säga....

Magen växer och jag känner pyret sprattla flera gånger per dag. Ingen växtvärk alls nu vilket e skönt då jag knappt kunde sova förra veckan. På måndag e det vul igen och träff med bm på smvc. 

Ida 040706 Elin 060118 Livia 110523 Bf 120616
  • RocketQueen

Tvåtjejer: Välkommen Japp, vagnen kom i måndags. Har inte byggt ihop den ännu då vi tänkte vänta tills vi renoverat det som ska bli bebisens rum. Så det står en massa kartonger i rummet med grejer som ska monteras

• OHs mamma
    RocketQueen skrev 2011-12-17 20:03:27 följande:
    Tvåtjejer: Välkommen Japp, vagnen kom i måndags. Har inte byggt ihop den ännu då vi tänkte vänta tills vi renoverat det som ska bli bebisens rum. Så det står en massa kartonger i rummet med grejer som ska monteras
    Vad blev det för vagn? *nyfiken*
  • MissFörstånd

Sitter här med min tensapparat och det är då lite bättre. Haft hemsk foglossning idag, var tårögd när jag gick i mataffären för det gjorde så j*vla ont. Högg som en kniv i vänstra sidan av svanken så snabbt jag lyfte på benet. Fruktansvärt!!!!

• Pinkflower880

Polarlantis: Jag får också mycket flytningar vid ansträngning. Slemmiga också, har för mig att jag hade så med dottern med, men vet inte om det ska vara så direkt... :)