• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • OHs mamma

Och så lite sammandragningar på köpet....vilken härlig eftermiddag Obestämd

• lycka 4

Så i helgen kände jag av fogarna suck!! Hela blygdbenet är som ett stort blåmärke :(

• zenoble
    Dancia skrev 2011-12-17 13:18:43 följande:
    Nej sammandragningar är inte skönt alls :(.
    En vit vagn blir ju jättesnyggt till både pojkar och flickor :). Det är så snyggt att ha starka färger som blå, lila, grön, röd eller rosa
    på filt, sittdyna eller åkpåse till en vit vagn :).
    Ja det får nog bli en vit skinn, som du säger så kan man ha färglada saker till istället :)
  • zenoble

Ååh vill också beställa vagn nu när man vet vilken man ska ha! :) men ska vänta lite längre fram på våren då vi inte har nån vidare plats nu ändå.

Var och kollade på en bostadsrätt idag och blir antagligen att lägga ett bud på den imorgon, behöver ett sovrum till tills den lill* kommer! så om det blir så flyttar vi nog 1mars, inte jätte höggravid då i alla fall, flyttade helgen innan sonen kom förra året så det var inte så bra planerat Flört skönt om man får allt färdigt tills ankomsten.

• zenoble
    OHs mamma skrev 2011-12-18 15:59:43 följande:
    Nu har jag fixat till granen lite och satt ljusslinga och är helt slut! Känner mig väldigt yr....kan det vara blodsockret som sjunker fast jag inte är det minsta hungrig?

Fogarna blir inte bättre....blir till att ringa bm imorrn
    snurrar också till på mig nån gång om dagen. kan det vara blodtrycksfall? Väldigt obehagligt!
  • Pepita

Oj vad mycket jag hade att läsa... har haft fullt upp hela helgen. Kul att det skrivs så mkt

busbus: tråkigt att det inte blivit bättre Styrkekram till dig!

Ni som bestämt er för vagn. får man fråga vad det blir för sort?

• AgnesGN

När man är yr kan det oxå vara vätskebrist. Jag hade inte för lågt blodtryck men var väldigt snurrig och yr, då sa min BM att det troligtvis var vätskebrist. Och nu dricker jag massor och känner inte av yrheten...

• AAEV

Jag har väldigt lågt blodtryck (85/50 sist) så därför är jag också väldigt snurrig

Alexander 081026 Eleonora 091123 Kråkan BF 120629
  • LillSnurr82

Usch har så ont i mina fogar så jag vet ibland inte vart jag ska ta vägen, på kvällen är det värst. Får nog prata med min bm när jag ska dit igen den 22/12