Fy idag är jag så ledsen. Måste få skriva av mig, för jag har gråtit massor & kanske har det med mina grav.hormoner och göra, jag vet inte.
Imorse mådde jag väldigt illa så det blev bara en kort sväng med hunden. Så när lillans farmor kom för att hämta henne för de skulle gå bort till lillans gammelmormor så tänkte jag att jag och hunden kunde följa med en bit så vi kunde prata & hunden rastas lite extra. Min svärmor frågade direkt hur långt jag hade tänkt gå
Jag: " jag vet inte riktigt, inte så långt eftersom jag måste passa på att plugga"
Hon: "Jo det var ju liksom det som var tanken" Skitsurt!!! och det tar ca 40min att gå till novas gammelmormor så de skulle få en stund själva, om det var det som kändes viktigt, men dessutom så höll Nova på o somna så det avr inte direkt att de hade en konversation...
Då kände jag direkt att hon inte ville att vi skulle gå med. Men hon fick från start köra vagnen och så så det var inte alls så att jag "tog över" sen efter 5 min när vi kom till ica frågade hon IGEN hur långt har du tänkt gå egentligen.
till vägen bara svarade jag, och blev såå ledsen! Varför tycker hon så illa om mig?! Jag försöker & försöker men hon vill verkligen inte ha med mig och göra känns det som. Jag bor långt ifrån min egna familj och vänner, och min sambo har inga syskon så jag känner lite extra att jag verkligen vill komma bra överens med hans mamma & pappa, och verkligen ha en relation med dem.
Sen när jag går hem igen så kommer jag fram till skolan plus dagis och där ser jag två som släppte sina hundar lösa, och det första en av hundarna gör är att bajsa. Ägarna gör inget!
Just den delen av skogen tillhör skolan och dagis och VARJE dag springer det småttingar där som stoppar allt i munnen. Det står dessutom en STOR skylt om att det är förbjudet att rasta hundar där.
Jag säger självklart till dem, även om jag var ledsen, och de blev skit arga på mig och svor (!!!!) ch frågade om jag inte hade bättre saker för mig i mitt liv.
Och det högg till direkt i hjärtat. Gick hem åt gråtandes, för just nu känns det som att ingen vill ha någonting med mig o längre och de jag vet som vill det bor långt bort :(