Polarlantis skrev 2011-12-21 08:09:57 följande:
Mammaemma: SKÖNT att allt var bra och att du nu får en byta BM till ngn vettig!
tack alla som delat sina tankar om ekonomin, nu känner jag mig inte så ensammen längre! Jag rpatade med FK och frågade hur det fungerade och hon sa att det räknas på sista halvåret vilket är skit för mig för under 2011 har jag jobbat massor men det mesta tog slut i juni, morr! Jag har timvick vid sidan av min fasta tjänst och det var bara att jobba på som en tok så skulle det räknas... Eg knäppt att man kan jobba som en halning ett halvår bara och få bra betalt..hmm.. Berätta gärna när ni fått kontakt med FK så man får vet mer, detta är en DJUNGEL!!!
EGO: Har inte kännt ngt mer av bebben förutom härom dagen då jag trodde mig känna ett fladder. Magen har dock expanderat kraftigt. Ska till BM idag, ensambesök. har ni också så, att ni ska komma själva en gång? Ska bli bra att prata av sig lite oro och så iaf...
Jag har ju vart där ensam varje gång hittills.... Men anledningen till att man vill att kvinnan kommer själv är för att man ska kunna sälla frågan om våld som dem är skyldiga att ställa. Vilket jag tycker är BRA! För vilken misshandlad kvinna vågar under ett besök med sin man svara ärligt på frågan. Har du någon gång blivit slagen av din partner. Eller är du utsatt för våld i hemmet? Inte särskilt många tror jag...