• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • lycka 4

Nämen nääää !!! Jag håller mina tummar för att allt är i sin ordning ! Stooor kram till dig

• LillSnurr82

Nej usch vad trist jjohansson , hoppas att allt är som det ska ändå. Kramar till dig!

• JennieJ

Tack de värmer @-}-- fick en säng nu som jag ligger och väntar på min tid. Känns mycket bättre att ligga ner även om de fortfarande med jämna mellanrum dras ihop i livmodern.

• Moa Li

Jjohansson: Nej, usch. Hoppas det går bra, trots allt. Skickar också en styrkekram

• Pinkflower880

Jjohamsson: kram på dig! Hoppas allt går bra!

• LillaGrynet

Blir så trött kommer till jobbet nu och ska jobba halvtid.. Jobbar natt 19.30-7.30 så finns det ingen insatt för mig 01.30-07.30.. Så blir att jag antagligen får stanna hela jävla natten... Om ingen dyker upp vill ha men ingen som hört nåt om att någon ska vara insatt här på jobbet :(

• Moa Li

LillaGrynet? Vad jobbar du med?

...min spontana tanke är att du ska gå hem när du slutar, men inte alla jobb man kan göra det på. Vad beror det på att de inte satt in någon? Sjukdom?

• PIO

Jjohansson- ååå hoppas verkligen att allt ser bra ut! Håller tummarna för dej!! Massa styrkekramar till dej!