• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • Bellalella
    Pinkflower880 skrev 2011-12-30 19:22:09 följande:
    Välkommen Bellalella! :)
    Tack så mycket!
  • Bellalella
    Aikotakara skrev 2011-12-30 18:33:51 följande:
    Jag har också haft lite ont i magen till och från. Molvärk och stickningar. Det brukar komma om jag går mycket eller gör ansträngande saker. Inte alls skönt :(
    Mmm när jag tänker efter har jag avrit mycket i farten i senaste dagarna..kanske därför man haft ont då..plus mat..
    Bäst att lyssna på kroppen! 
  • lycka 4

Missförstånd japp jag menar juli , jag blir ju snittad så det blir ju en juni bebbe :)

• lycka 4

Vi har just varit å köpt vagn ahh !! Vi va ju inne på britax b smart men vi hittade en brio sing i dag komplett ligg å sitt mörkblå för 4000 så vi slog till :) nu ligger den så fint här i skuffen

• Pepita

Hej alla!

Shit vad man hamnar efter när man inte är inne varje dag.... kul att ni är så flitiga.

Sweetlife och busbus: Fy, så jobbigt det låter. Hoppas verkligen det löser sig för er båda.

Jag ska på RUL på måndag och har kännt mig väldigt lugn fram till nu. Nu känner jag mig lite orolig inför måndag. Hoppas allt ser bra ut så jag kan njuta sen.

Missförstånd: Din stackare som har så ont redan

Det där med barnvagn blir jag inte klok på..... hur ska jag lyckas hitta en vagn i denna djungel???!!!

• OHs mamma

Åh, jag vill också shoppa vagn! Men får nöja mig med den vi har. Tack för era snabba svar, lite rosa satsar jag på då Var hos sjukgymnasten idag, nu är foglossningen konstaterad dock en lätt sådan. Men ont gör det ändå!

• zenoble

Åh ikväll kände jag första buffen från utsidan, vilken lycka Hjärta
    RUL den 11 och jag längtar också så jag nästan spricker. Har också fått reda på att man inte kan bli flyttad något här med BF om man har gjort det tidiga UL då de sätter ett datum. Så kommer alltid vara beräknad den 3e :) Kommer inte lyssna på hjärtljud för ens v.25 typ på första besöket efter RUL. Känns som en evighet dit!
    Magen har vuxit ganska mycket känns det som och äntligen +1,5kg på vågen! weei Glad

• zenoble
    MissFörstånd skrev 2011-12-30 22:40:04 följande:
    Lycka 4 - ahhha då är jag med

Zenoble - också RUL den 11e .
    Då får vi räkna ner tillsammans Cool
  • MissFörstånd

Pepita - ja inte är det skönt, men vad står man inte ut med för lilla bebisen?! På dagarna gör det ont bak i ryggen och på sidorna i höfterna och nu gör det ont på framsidan. Kände jag aldrig förra grav, att det kan göra ont fram