• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • Dancia

Allt ifrån precis ovanför blygdbenet och ut på sidorna. Aldrig högre än precis mellan naveln och blygdbenet. Är i v.15-16

• Dancia

Jag är också så sugen på att beställa vagn :). Har tänkt göra det efter RUL och nästa lön då det kan ta många veckor innan den kommer.

• zenoble

Jag har känt buffar en bit nedanför naveln och lite på sidorn i samma höjd. är i v.18

• MissFörstånd

Godmorgon tjejer!

Idag ska jag jobba 12-19 i en mataffär, det år ett litet helgjobb, men jag är lite orolig faktiskt över fogarna. Jag får försöka hålla mig still i kassan, MEN det sliter oerhört på axlarna. Tänk på det om ni bygger Varuberg .

Gott nytt år på er alla! Ta emot 2012 med öppna armar och hoppas ni alla får en helt magisk nyårsafton!

• Polarlantis

Ang barnvagn, ta en tur till en affär och be dom gå igenom allt med er, jag fick kanonbra hjälp med massor med info. Går man där och tittar själv fattar man ju nada!
    Inte en rörelse i min mage inte...suuuuck... 

• M karl

Hej igen. Efter några veckor med oro att allt inte stod rätt till så var det en underbar känsla att på RUL i torsdags få se att vårt mirakel fortfarande lever. Nu kanske jag vågar hoppas och tro att det ska gå hela vägen. BF 1 juni.

• LillSnurr82

Jag har ändrat mig anående vagn och har nu hittat den jag vill ha :) blir en akta graco syskonvagn quattro tour duo med en mjuklift + babysits som kan sättas på vagnen. Denna känns mycket bättre då den bakre delen är för det minsta barnet och den främre för det äldre. Dessutom åker dom mer efter varann istället för att det äldre syskonet sitter typ under den yngre. Tror vår dotter inte skulle trivas att åka där nere då hon vill se och vara med. Inte var den alls dyr heller.. :)