• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • RocketQueen

Gott nytt år Någon mer än jag som börjar bli trött och funderar på hur man ska orka ända till tolv?

• OHs mamma
    RocketQueen skrev 2011-12-31 21:54:25 följande:
    Gott nytt år Någon mer än jag som börjar bli trött och funderar på hur man ska orka ända till tolv?
    hehe, ja...2 timmar kvar och ögonen börjar gå i kors Förvånad
  • Tre Flickor

Gott Nytt År alla mammor och blivande mammor!
    Tänk vilket spännande år vi har framför oss Baby 

• OHs mamma

Jag tog kort på min mage idag....och den har typ försvunnit eller ja, minskat rejält. Är det den första svullnaden som gått över och att det nu börjar bli en riktig gravidmage eller?!

Jämförde dessutom med korten från förra graviditeten i exakt samma vecka och den här gången är magen mindre...kanske beror på att jag är lite smalare denna gången?!

Jag längtar till RUL nu och sen till juli då vi får träffa vårt lilla underverk! Baby

• OHs mamma
    OHs mamma skrev 2011-12-31 22:15:48 följande:
    Jag tog kort på min mage idag....och den har typ försvunnit eller ja, minskat rejält. Är det den första svullnaden som gått över och att det nu börjar bli en riktig gravidmage eller?!

Jämförde dessutom med korten från förra graviditeten i exakt samma vecka och den här gången är magen mindre...kanske beror på att jag är lite smalare denna gången?!

Jag längtar till RUL nu och sen till juli då vi får träffa vårt lilla underverk! Baby
    Jag menar självfallet juni Flört
  • Uddabus

Gott nytt år på er alla... Jo här är en till som är trött men jobbar vaken natt o även imorgon natt :(

• JennieJ

Gott nytt år alla själv sitter jag och familjen och äter massa godis å snacks medans vi spelar monopol och räknar ner tiden snart börjar år 2012 och de är födelseåret för våra små underverk och detta underbara delar vi med varandra

• PIO

Gott nytt år på er alla gravida :) tänk äntligen är det år 2012!! Nu kan de bara gå åt rätt håll :) kram på er alla

• Pinkflower880

Gott nytt år! Äntligen hemma och i säng. Dottern på åtta månader har varit vaken nästan hela kvällen, bara sovit en halvtimme sen fyra. Vid kvart i tolv ledsnade hon totalt och började gallskrika (övertrött). Så jag och sambon stod inne och tröstade henne medan de andra skålade ute. Ett väldigt rörigt tolvslag, men charmigt på sitt sätt. Sju minuter över tolv satt vi i bilen på väg hem med en otröstlig dotter. Nu har hon äntligen somnat i sin säng och jag ska med blunda! Men nu är det 2012 och typ bara fem månader kvar till bebis. Det är ju i sommar den kommer. Känns mycket närmare helt plötsligt... :P

• ja88
    RocketQueen skrev 2011-12-31 21:54:25 följande:
    Haha, jag gick och la mig vid 22 och sov någon timme men var uppe med sambon vid 12-slaget iaf. Drömmer Var såå trött och hade varit uppe med gossen sen 6, är ju inte precis som förra graviditeten när man kunde lägga sig en stund på eftermiddagen om man blev trött...

Gott nytt år!