• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • OHs mamma

Jag gick och vilade kl 22,30 för jag hade så ont i magen och somnade....vaknade 23,30. Men orkade inte vara uppe, hade fortfarande ont i magen. Nu är jag helt slut i hela kroppen och har fortfarande väldigt ont i magen...vet inte vad det beror på. Är sjukt trött också. Mår pyton med andra ord

Men nytt år blev det i alla fall

• Pinkflower880

Ja, tröttheten idag är total... :/

• Polarlantis
    Gott nytt till er alla!!!

Håller med om att det var enormt svårt att hålla sig vaken! Men lyckades och piggnade till när vi tog ut vovvarna och lyssnade på allt smällande i fjärran, hysteriskt mycket raketer i år verkade det som!

Hoppas så att vi alla ska få ett underbart år och att alla som har RUL snart får enbart glada och trevliga besked!!!   
  • LillaGrynet

Ja, fy fanken va trött jag är idag. Kom i säng 02.30 o upp kl.6 för o börja jobba kl.7-13 Längtar hem.. Sova sova säng säng!!

• queen

God fortsättning på er allihopa!
    Igår kände jag 2st riktiga sparkar. Jag har känt buffar

• Polarlantis
    queen skrev 2012-01-01 10:13:35 följande:
    God fortsättning på er allihopa!
    Igår kände jag 2st riktiga sparkar. Jag har känt buffar
    Åh så härligt! Jag känner NADA och det driver mig från vettet!
  • LillaGrynet

Är det någon som har adressen till den gravidsidan om vad som händer just
    Nu i varje vecka?! Vet ni vilken jag menar?!:)