LillaGrynet skrev 2011-12-30 10:39:36 följande:
Sweet life: Va händer nu? Fick du någon förklaring på hans konstiga mail?! Fy vilken dålig stil utav honom.. Ego tänk kan jag tycka.. Han vet väl vad som kan hända när man har sex? Måste ju vara vuxen nog o ta sitt ansvar! Det var ju inte bra att du går ner i vikt.. Hoppas det vänder! Jag skulle dock va glad om jag inte ökade som jag gör.. Haha! Har lite och ta på innan om man säger så.. Men banta är ju inte att tänka på nu..
Ja, vi pratade hela natten i stort sett. Han är rädd för vad omgivningen ska säga. Han är ju inte ens skild på pappret ännu och han är livrädd för hur samarbetet med yngstas mamma ska bli då hon kommer bli helt galen. Han vill egentligen inte ha fler barn men anser att inget barn ska behöva växa upp utan sin pappa. Så han kommer ställa upp och har lovat att prata med mig istället nästa gång han får panik!
Hans dotter vet nu att vi är ett par. Att hon ska få ett syskon ska vi berätta efter RUL om det går bra... Så nu har jag flyttat in i sovrummet på heltid och vi kan ligga och kramas i soffan...
I natt efter att vi pratat klart la han handen på magen och sa skämtsamt "men sötnos, har du ätit för mycket på Mc Donalds?"