• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • zenoble

nej hittar inte för android eller nåt heller så finns kanske inte.. om inte nån liknande?

• Uddabus

Varför sa ni inte det på en gång... Slösade 28 spänn på skit känns det som

• MissFörstånd

Busbus - äsch det är väl inte skit, står ju att det ska funka riktigt från v30 och där är ingen av oss än.

• Elvis Mamma

Bara jag som inte får in hjärtljud med angelsound? Hör hur den låter å sparkar runt där inne men får inte in några tydliga hjärtljud, hör nån sekund ibland bara för att sedan försvinna. Är glad att jag sett hjärtat slå när jag varit på UL för blödningar annars hade jag blivit orolig.. Känner ju hur den rör sig ibland men fortfarande inga tydliga sparkar alls :( kände mycket mer men sonen i samma vecka

• Pinkflower880

Har varit och provat bröllopsklänning idag. Insåg att jag är "sent" ute... Det tar tre och en halv månad att få klänning dom inte har i lager... Jag tyckte jag var i väldigt god tid, april är ju långt bort... Men framförhållning har aldrig varit min grej. Är mest impulsiv... Det ska hända nu!!! Skrattande

Kollat nätet istället. Insett att det både är billigare och snabbare! Cool 
    Nu vet jag ju vilken modell, färg och tyg jag ska ha... Smidigt!

Sådär ja