Juni-barn
Stort grattis!!
Sitter i soffan, gör för ont i ryggen att ligga ner. Har fått några värkar igen efter uppehållrt från kl 22 men de är fortfarande oregelbundna och gör inte jättront på nåt sätt. Nu får han bestämma sig om han ska ut eller inte!
14 dagar kvar och falska förhoppningar hela tiden. Hur fasiken kan man ha värkar i x antal timmar som sen bara försvinner?! Och sen en kraftig värk och enormt tryck neråt som sen bara tonar ut i lite molvärk....jag blir snart tokig!!! Hellre att jag inte kände nånting alls tills det var dags än att få falska förhoppningar hela tiden. Kämpar med mitt psyke, att vara positiv och försöka förtränga att bebis snart är här men hur lätt är det när jag får värkar och tryck neråt...*morr*
Ursäkta mitt klagande/gnällande men jag börjar bli trött på det här nu!
Grattis till fina Alfons!
Spännande med vattenavgång!
Lycka till! Jag hade två rejäla värkar inatt och magen är typ konstant hård och värker/ömmar. Går in i vecka 39(38+0) idag, 13 dagar kvar och hoppas lille H bestämmer sig för att komma ut snart!
Gammelmamma: Stort grattis till lilla Vera!
Ikväll har jag grotesk halsbränna och det gör riktigt ont i fötter, vader, ben och händer...tror att jag håller på att samla på mig massor av vätska. Har nämligen fått massa vita typ fläckar. På värksidan är det superlugnt och har endast haft kraftig molvärk några timmar.
Har verkligen varit igång idag och det har känts skönt! Härligt att fokusera på nåt annat en stund.
Då sitter man i soffan inatt igen då...inga värkar men sån satans molvärk i rygg och mage! Klarar inte av att ligga i sängen då. Har vetekudden på magen nu så får vi se vad som händer. Igår innan jag lade mig runt 00-tiden trodde jag att ryggen skulle gå av men efter en dusch blrev det bättre. Nu får det fan sätta igång nån gång!
Dessvärre kan man ha förvärkar i flera veckor, det har jag haft. De blir starkare för varje vecka typ. I förrgår höll de i i ca 5 timmar och sen försvann dem. Inatt trodde jag ryggen skulle gå av...molvärk som fan men inga värkar.