Juni-barn
Visst är det så! Allt är jy väldigt individuellt.
När vi ända har ämnet tarmtömning uppe på tal...måste man vara lös i magen eller räknas det som tömning även om det är normalt i konsistensen men kommer mycket och ofta?!
Godmorgon tjejer! Vaknar med rejäl huvudvärk, lätt illamående, molvärk i mage-rygg-lår och riktigt ont i blygdbenet. Måste också fråga pm förvärkar...mina har varit som starka sammandragningar men sen i lördags gör det riktigt ont i ryggen och låren och ibland även magen. De kommer inte som kramper och är inte såna som kommer och går. Utan börjar det kan dwt hålla i sig rätt länge innan det släpper. Är det också förvärkar eller bara nån slags molvärk?
Har dessutom ökat 2kg på knappt en vecka...hoppas det beror mest på vätska men en del beror väl också på vad jag stopat i mig. Motivationen är inte så hög när man har ont nästan hela tiden mer eller mindre.
Hos mig lossnar det slen titt som täty. För någon vecka sen lossnade nog det mesta men det kommer fortfarande.
Har fått en väldigt märklig känsla i kroppen nu om att det faktiskt är på g på riktigt nu! Fick springa till toaletten och göra nr 2 och sen dess har molvärken kommit och ökat kraftigt och det känns annorlunda. Känns annorlunda i magen och i ryggen känns det mer spänt och ihållande eller hur jag ska uttrycka mig. Ja, allt känns lite kraftigare och stabilare typ. Håller tummarna nu att kroppen inte luras!!
Tack snälla ni!
Dessvärre har väl den där märkliga känslan gått över lite...känns fortfarande lite annorlunda i magen men den kraftiga molvärken försvann. Hoppas på starka värkar inatt :P Men det är väl en önskedröm. Min kropp luras bara hela tiden.
Oregelbundna värkar sen kl 20 men de har avtagit någlt.