-
Tack, det behövs verkligen!!LillSnurr82 skrev 2012-06-02 20:45:05 följande:Åh tack. Ska hålla tummarna att det sätter i gång för dig i natt eller i morgon:)
-
I 4 timmar igår kväll hade jag starka men oregelbundna värkar. Sen avtog det såklart. Har nu molvärk som gör att jag inte kan sova nåt mer. Får se hur det utvecklar sig, har tagit Alvedon för en stund sen.
-
5 dagar kvar till BF...*håller tummarna*
-
Hoppas det är på g på riktigt nu!!Baby1112 skrev 2012-06-04 03:46:12 följande:Klockar värkar... Ca 45sek-1min och 6-7 min mellan... Min nattsömn är störd! Har hållit på sedan midnatt, fast började på tio min... Hoppas verkligen detta resulterar i bebis inom närmsta tiden... Typ under dagen!!! Så jag inte varit uppe i onödan liksom... :)
-
Själv vaknade jag vid 3,20 och låg vaken en timme men små små värkar som kom oregelbundet. Efter en timme kunde jag inte ligga ner mer så jag gick upp och då avtog det hela. Men inte kunde jag somna om direkt för det. Så är lite sliten nu. Nu får bebisen ta och komma, orkar inte med alla dessa falska alarm! Sluta kännas eller låt bebis komma ut!!
-
4 dagar kvar...
-
Grattis till alla nya bebisar!!
Är bara lite avis
Det här med tarmtömningen...måste det vara löst/diarré för att räknas som det? Har gjort två stora lass idag och det hör inte till vanligheterna!
Humöret är sämre idag...4 dagar kvar och jag vill ha ut bebis NU! -
Stort grattis!!conda skrev 2012-06-04 23:00:05 följande:Kom in för igångsättning idag. Då jag var öppen 4cm så gjordes det hål på hinnan men jag slapp dropp. Detta var vid 11.30..17.15 föddes vår (lilla) pojk, 51 cm och 4630g.
-
3 dagar kvar...
-
Lycka till!JennieJ skrev 2012-06-05 12:24:00 följande:Var man på väg till östra sjukhuset igen! Kroppen mår inte bra av graviditeten och min barnmoska kallar de så fint som kris läge så in och se om läkarna tycker desamma på förlossningen och se om man får till en igångsättning?