Juni-barn
Har lagt mig i soffan nu med vetekudde och har ont. I sängen hade jag någolunda regelbundna värkar sedan 00,20 med 10-15 min mellanrum. Nu känns de något mer diffusa men kommer oftare oxh gör mer ont.
Har lagt mig i soffan nu med vetekudde och har ont. I sängen hade jag någolunda regelbundna värkar sedan 00,20 med 10-15 min mellanrum. Nu känns de något mer diffusa men kommer oftare oxh gör mer ont.
Nej, tyvärr visade det sig bara vara förvärkar igen
Magen är iof fortfarande öm och något spänd och jag har huvudvärk och mår illa och svettas som en gris. Men inga fler värkar *suck* Med min första höll det på så med rätt regelbundna värkar ett par timmar om dagen och sen kom han några dagar senare. Så jag hoppas det bara handlar om dagsr nu.
Hemkommen från barnmorskan, allt såg bara bra ut och lille Harry är fixerad och ligger rätt långt ner. Hoppas det betyder att han är redo att födas snart! Jag har då ingen lust att gå på nästa besök som är dagen innan BF, men det lär jag väl göra.
Blodtryck: 120/80
Socker: 4,9
Hjärtljud: 156
Sf-mått: 36
Har haft värkar sen kl 17 men oregelbundna, börjar tröttna...nu får de komma regelbundet eller sluta!
Fortfarande värkar men fortfarande oregelbundna men något kraftigare.