-
Skönt att det finns fler! Ja, det är väldigt olika från dag till dag. Tack för tipset om protein!!MissFörstånd skrev 2012-05-19 09:01:48 följande:Pojkarnasmamma - ja jag är hungrig, men det är lite olika olika dagar. I förrgår åt jag som en häst och igår var jag lite lagom hungrig men jag vet inte om jag vågar väga mig mer.. Om jag äter mycket protein så är jag inte lika hungrig så det kanske är ett tips.
Ska bli spännande att se vem av oss som föder först med tanke på att vi har samma bf!
-
Härligt! Ha det så mysigt!!gizmolarson skrev 2012-05-19 12:29:51 följande:Tack för alla gratulationer, nu åker jag å Sigge hem till pappa och storasystrarna bus
Idag är bebisen fullgången!! Går in i vecka 38 (37+0) och har bara 20 dagar kvar!!
-
Aha, är det så! Då hoppas vi på det dåMissFörstånd skrev 2012-05-19 14:03:47 följande:Pojkarnasmamma - verkligen spännande men du har faktiskt Bf en dag före mig så de är inte mer än rätt att du får före
.
-
Nu råder det ingen som helst tvekan om att det är slemproppen som lossnar!
-
Jo jag vet..Sweet life skrev 2012-05-19 16:02:29 följande:Härligt, dock kan det ju ta flera veckor innan det sätter igång ändå...
-
Kan ju i alla fall ta flera veckor men det är ju ändå ett tecken på att nånting händer!MissFörstånd skrev 2012-05-19 16:19:59 följande:Pojkarnasmamma - heja heja heja
-
Inbillning eller ej, men molvärken kommer nu...MissFörstånd skrev 2012-05-19 16:19:59 följande:Pojkarnasmamma - heja heja heja
-
Tackar!lycka 4 skrev 2012-05-19 16:28:10 följande:Här är en till som hejjar :)
-
Nu har operation vräkning börjats på allvar. Färdknäppen x antal gånger om dagen och första koppen basilikate är intagen!
-
Alla ni som inte känner nåt...jag säger bara, var glada för det!! Jag har haft rejäla förvärkar i ca 2-3 veckor nu och intensiteten blir värre och värre för varje vecka som går. Men det verkar ändå inte som att nåt händer. Har jag tur kanske jag öppnar mig väldigt långsamt.
Har kommit till den punkten nu då jag inte orkar lämna och hämta sonen på förskolan, det moler hela tiden och flera gånger om dagen har jag så ont att jag måste ta alvedon och lägga mig ner med vetekudden och så går det över på någon timme.
Hade mycket hellre mått bra och att förlossningen började pang bom. Det här är så psykiskt och fysiskt påfrestande!
Har nu "bara" 18 dagar kvar och jag hoppas innerligt att jag slipper gå över denna gången! Än så länge verkar inte basilikateet göra någon verkan och färdknäppen gjorde så slemproppen lossnade men inte så mycket mer.