Inlägg från: PojkarnasMamma85 |Visa alla inlägg
  • PojkarnasMamma85

Juni-barn

UnderbaraPojke skrev 2012-05-16 11:25:16 följande:
    Jag är ju samma som dig, 37+0 på lördag .... MEN jag tror dock inte det så effektivt att det skadar att börja redan idag =)
    Äntligen ska jag få äta massa ananas ... är ju min stoooora favorit, varit jobbigt att hålla sig "ifrån" det. Har ju ätit ananas men inga mängder ... men nu får jag YES !!!
    Det har du nog rätt i! Jag har även hört att rabarber ska vara bra!
  • PojkarnasMamma85

Här kanske något är på g. Hade sjukt ont i natt och täta men korta sammandragningar. Kunde somna om efter nån timme med vdtekudde och alvedon. Nu börjar det göra sådär ont igen men inga sammandragningar eller värkar än.

• PojkarnasMamma85

Jag fick ju världens hemskaste molvärk inatt och några värkar. Sen sov jag rätt okej, och fick jobbig molvärk på morgonen. På eftermiddagen fick jag väldigt kraftig molvärk och en rejält värk och nån timme senare lite mildare molvärk och x antal sammandragningar. Nu ikväll har jag haft jobbig molvärk igen men inga värkar eller sammandragningar. Blir tokig! Nu får det sätta igång eller sluta göra ont!

• PojkarnasMamma85
    gizmolarson skrev 2012-05-17 19:47:39 följande:
    Hej hej allt har gått superbra.. Va väl bra att han kom nu och inte gick tiden ut då han vägde 3340 och var 48 kort...
    Stort grattis!!!
  • PojkarnasMamma85
    lycka 4 skrev 2012-05-17 20:55:28 följande:
    Jag hoppas verkligen att mitt onda bara är förvärkar som avtar för jag har INTE tid att föda barn nu..... Men det släpper inte ont rygg å fram kraftiga sammandragningar som gör ont =( Ska äta lite glass nu som tröst å choklad kanske ;)

Har du tagit Alvedon, provat vetekudde, dusch/bad?
  • PojkarnasMamma85
    lycka 4 skrev 2012-05-17 21:10:26 följande:
    dusch hjälpte inte ska testa å ta en alvedon nu tänkte jag. lillagrynet. Det blir akutsnitt om det drar igång. jag får ju inte komma in i värkarbete därför blir jag lite nojjig

2 st Alvedon hjälper oftast mig dock inte alltid. Men så länge det inte är regelbundna värkar/sammandragningar är det ju ingen fara.
  • PojkarnasMamma85

I min mage knäpper det till och från, men inga direkt höga ljud men man hör att det knäpper. Gjorde så med sonen också, tror nog på att det kan vara bebisens leder.

• PojkarnasMamma85

Är det nån mer än jag som fått extrem aptit se senaste dagarna? Kan äta hur mycket som helst...gör ju inte det men blir betydligt mer än innan och det syns på vågen Men kan på nåt sätt inte låta bli...

• PojkarnasMamma85

Jag har ju varit lite osäker på om det varit slemproppen som släppt i omgångar, men jag tror ju att det varit det. Om inte annat så släppte den garanterat imorse! Snacka om slem alltså!!! Och flera gånger dessutom! Så nu är det väl bara att vänta och se om det vill hända nåt snart eller om det handlar om veckor fortfarande.

Svar på tråden Juni-barn