Juni-barn
Äntligen ska jag få äta massa ananas ... är ju min stoooora favorit, varit jobbigt att hålla sig "ifrån" det. Har ju ätit ananas men inga mängder ... men nu får jag YES !!!
Här kanske något är på g. Hade sjukt ont i natt och täta men korta sammandragningar. Kunde somna om efter nån timme med vdtekudde och alvedon. Nu börjar det göra sådär ont igen men inga sammandragningar eller värkar än.
Jag fick ju världens hemskaste molvärk inatt och några värkar. Sen sov jag rätt okej, och fick jobbig molvärk på morgonen. På eftermiddagen fick jag väldigt kraftig molvärk och en rejält värk och nån timme senare lite mildare molvärk och x antal sammandragningar. Nu ikväll har jag haft jobbig molvärk igen men inga värkar eller sammandragningar. Blir tokig! Nu får det sätta igång eller sluta göra ont!
I min mage knäpper det till och från, men inga direkt höga ljud men man hör att det knäpper. Gjorde så med sonen också, tror nog på att det kan vara bebisens leder.
Är det nån mer än jag som fått extrem aptit se senaste dagarna? Kan äta hur mycket som helst...gör ju inte det men blir betydligt mer än innan och det syns på vågen
Men kan på nåt sätt inte låta bli...
Jag har ju varit lite osäker på om det varit slemproppen som släppt i omgångar, men jag tror ju att det varit det. Om inte annat så släppte den garanterat imorse! Snacka om slem alltså!!! Och flera gånger dessutom! Så nu är det väl bara att vänta och se om det vill hända nåt snart eller om det handlar om veckor fortfarande.