• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • Pepita

Grattis igen missförstånd Själv har jag BIM idag å ingen mens precis som jag trodde bara ett fint plus Så nu är jag superglad. Tjohoo!

• rayan

hej!!

vad roligt att se så många fler som har bf juni Skrattande jag har en son sen tidigare född 03 o han har tjatat i över ett år o längtar efter ett syskon....nu äntligen är det på riktigt.....väntar dock tills den säkra perioden har innfunnit sig.jag är mest orolig nu och man vill ju att allt ska gå vägen.är ni andra också lite oroliga eller är det bara jag?     men fy sjutton vad lycklig jag är!!!!!!!!

stort grattis till alla !!!!!!!!vi kvinnor ska vara lyckliga som får uppleva detta lilla mirakel som händer inom oss    

• Virran

Grattis till er. Fick svagt plus imorse. Bim på måndag. Verkar ju lovande. Men får se. Har ju mått illa i fem dagar nu.

• Elskling123

Grattis alla nya!! :) Va spännande! Jag är oxå super orolig, kollar varje morgon så att inte något rött kommit på trosan! Men försöker va avslappnad så att inte min oro orsakar ett tidigt mf...
    såg att ni skrev om ömma bröst, själv har ja inte haft någon känning alls på brösten... mitt enda grav symptom hittills har varit liiiite illamående här o där och molvärk :) gissar på att när jag nu passerat bim så kommer hormon nivån öka och därmed illamåendet oxå, imorse va första morgonen som jag mådde illa...
    Ska vi inte skriva ihop en BarnaFödsel Lista?? Orkar ni skriva ert namn, beräknad barnafödsel och eventuellt badn innan så skriver vi ihop nåt fint :) kul o se hur många vi blivit och hur många fler vi kan bli :D eller vad säger ni?

• Havsjungfrun
    {#emotions_dlg.flower}BF - Juni Barn{#emotions_dlg.flower}
    Elskling123, 4 Juni - 1:a barnet
    Havsjungfrun, 6-11(?) juni - 3:e barnet 
  • Pepita

Rayan: Du är inte ensam om att vara orolig. Jag är oxå orolig men försöker inte tänka på det. Svårt att inte bara orolig då jag fick missfall sist. Men hoppas verkligen att allt ska gå vägen den här gången. Vera8210: det låter lovande Elskling123: Bra ide Pepita, 4 juni-1:a barnet

• Alicias
    MissFörstånd skrev 2011-09-27 07:00:04 följande:
    GRATTIS!!!!!! fick exakt samma på mitt digitala igår. Har tittat på det hela tiden bara för att försäkra mig. Underbart
Svar på tråden Juni-barn