• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • Pepita
    Tre Flickor skrev 2011-09-27 21:46:57 följande:

Hej och grattis till alla plus Glad
    Även jag har plussat och passar på att hoppa in här i tråden då jag har bf 1 juni.

Grattis!

Vad många vi börjar bli nu, kul!
  • Mia 83

Hej =)

Här är en till som nyligen plussat =) känns helt underbart.. blir en Juni bebis =)=)=)
    Grattis till alla er andra också som plussat =)

Hur mår ni idag????

• Somelikeithot

Grattis tiller nya som plussat!! :)

Jag är förkyld så känner mej lite som ett vrak just nu. Har även urinvägsinfektion som jag äter pencillin mot. Men kan inte låta bli att känna mej lite orolig över om infektionen kan påverka graviditeten på något vis. Är det någon som vet något om sånt? Jag vet bara att man alltid ger antibiotika till gravida med urinvägsinfektion. Är rädd för att jag gått med infektionen lite för länge innan jag fick pencellin och att detta påverkat. Vid min förra graviditet märkte jag inte att jag hade urinvägsinfektion förrän efter ett tag och det gjorde också att förlossningen satte igång en månad tidigare än den skulle.

• M karl

Jag har inga symptom alla tyvärr. Vill gärna börja känna av lite illamående eller annat som talar om att kroppen tar hand om det lilla ägget.

• Havsjungfrun
    M karl skrev 2011-09-28 18:34:52 följande:
    Jag har inga symptom alla tyvärr. Vill gärna börja känna av lite illamående eller annat som talar om att kroppen tar hand om det lilla ägget.
    Det kommer nog men alla mår inte illa eller har andra symptom utan mår helt vanligt bra.
  • M karl
    Havsjungfrun skrev 2011-09-28 18:42:35 följande:
    Det kommer nog men alla mår inte illa eller har andra symptom utan mår helt vanligt bra.
    Jag hoppas att du har rätt
  • Pepita

Här är jag väldigt trött efter jobbet. Inte lyckats hålla mig vaken när jag kommit hem. Och trots att jag sovit efter jobbet så har jag sovit gott på natten

För övrigt har jag mått bra! Lite extra törstig är jag med.

fipochi: Du kanske bara är lyckligt lottad och slipper alla symtom

• Dullidutt

Jag har också plussat idag! Överlycklig, förvånad, svårt att förstå och rädd. Vilken känslostorm! Enligt verktyget här på FL är det BF 5/6

• Pepita
    Dullidutt skrev 2011-09-28 21:03:56 följande:
    Jag har också plussat idag! Överlycklig, förvånad, svårt att förstå och rädd. Vilken känslostorm! Enligt verktyget här på FL är det BF 5/6
    Grattis! Ja, visst är det en känslostorm...tar några dagar att landa i att man plussat tycker jag. Skriv in dig i vår lista, länken finns lite längre upp här.
Svar på tråden Juni-barn