• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • bebisgalen

Grattis till alla plus! :)

Jag blev helt nojjig idag. Fick tydligt plus med cb igår och och tog ett testlagret idag och det var synligt men förvänta mig att det skulle vara tydligare. Är ju bara på bim-2 idag. Man blir ju helt nojjig.

• rayan

Pepita: tack.... Ska bara försöka njuta av tanken på en liten till sommaren :) Rayan ,2 juni - andra barnet

• zenoble

bebisgalen: Jag testade med cb i fredags och fick ett tydligt +.. testade igår på bim och fick ganska svagt + om man jämför med kontrollstrecket. Tror inte testlagrets test är lika känsliga, så du behöver inte oroa dig!

och grattis till er andra :)

• Somelikeithot

Jag fick ett plus på stickan idag!!!
    Har ett barn på lite mer än två år sen tidigare men det känns ändå sååå overkligt att jag är gravid. Nästan mer än första gången.
    Grattis alla till era plus!!!
    Kram kram :)

• Elskling123

Grattis alla som plussat och hittat hit :) Tänkte kolla med er som varit gravida förut- Är det någon som vet när man bör börja akta sig för tunga lyft? Vill ju inte riskera nåt så måste komma på nåt bra o säga på jobbet :p

• Pepita
    bebisgalen skrev 2011-09-27 13:45:25 följande:
    Grattis till alla plus! :)

Jag blev helt nojjig idag. Fick tydligt plus med cb igår och och tog ett testlagret idag och det var synligt men förvänta mig att det skulle vara tydligare. Är ju bara på bim-2 idag. Man blir ju helt nojjig
    Svårt att jämföra när det är olika test. Vill du jämföra bör du använda dig utav samma märke och sort för att få en rättvis jämförelse Sedan beror det på hur koncentrerat ditt kiss är. Har du druckit mucket blir det ett svagare plus.
  • Pepita
    Somelikeithot skrev 2011-09-27 17:18:39 följande:
    Jag fick ett plus på stickan idag!!!
    Har ett barn på lite mer än två år sen tidigare men det känns ändå sååå overkligt att jag är gravid. Nästan mer än första gången.
    Grattis alla till era plus!!!
    Kram kram :)
    Grattis själv

kram
  • Tre Flickor

Hej och grattis till alla plus Glad
    Även jag har plussat och passar på att hoppa in här i tråden då jag har bf 1 juni.

Svar på tråden Juni-barn