• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • Elle P

Hej hej alla gravida!

Hoppar in i er tråd och hoppas få följa med hela vägen till BF 5/6.
    Har sedan  förra lördagen anat att jag var gravid - måndag morgon bekräftades det med ett plus på cb. Är i vecka 5 (4+4) nu med förhoppningsvis mitt 3:e barn. Har en son född 07 och en dotter född 08.

Under veckan har jag känt av massor med symtom - illamående, huvudvärk, trötthet, hunger och lite molvärk. Frågar jag min man så skulle han säkert vilja lägga till dåligt humör oxå. :)
    Just nu känns det ganska lugnt på symtom-fronten.

Jag är 30 år o bor i Malmö!

• Annam85

Hej på er!
    Hoppar också in i junitråden med BF 9/6, är i vecka 4+0 nu, tror jag! =)
     Hoppas det lilla i magen bestämmer sig för att stanna tills dess. Förra grav slutade i ett MA som upptäcktes i v 9 så är jätteglad för att vi återigen fått ett plus, men samtidigt orolig, och känns nästan sm man springer och kollar hela tiden så där inte kommit något...  Lite psykiskt påfrestande om inte annat...

Inte så mycket symptom ännu, mer än otrolig trötthet och tvungen att sova middag för att orka vara uppe en stund på kvällen... =)

Är 26 år, väntar första barnet och bor strax söder om jönköping.

• Elskling123

Välkommen alla nya som plussat :) ja har inte haft speciellt mycket symptom dom senaste dagarna men idag har ja haft lite mollande värk i tjejmagen :( hoppas de inte är ett dåligt tecken! Jag är 25 och bor i stockholm och väntar mitt första barn :)

• annsofiea

Hej! Bf 7/6 enligt egen uträkning. Har två flickor födda -06 och -08. Båda har kommit 1-2 veckor tidigare så detta kan ju lika gärna bli en maj-bebis om den nu bestämmer sig för att håla sig fast. Kommer kanske hålla lite låg profil så här i början...

• Tre Flickor
    Tesssi skrev 2011-10-02 07:47:43 följande:
    Var bor alla och hur gammal är ni? *nyfiken*

Jag är 30 år, borde hinna fylla 31 år innan Mini tittar ut. Jag och min blivande man bor i Västerås.
    Jag är 31 år gammal och bor i kalmar  Glad
  • Lärarstudenten

Hej, jag joinar er gärna. Plussat efter vårt första ivf försök!! Bf 5 juni! Har en son som hinner fylla 7 innan kotten kommer!

• babybaby

Hejsan !
    Vi väntar vårat 3 barn, vi har en liten ängla dotter i himmelen som vi förlorade i v21 sommaren 09. I Januari i år fick vi en underbar liten gosse, nu ska han förhoppningsvis få ett syskon i juni 5/6. Är i v5 4+5.
    Jag är 25 och bor i kungsbacka.
    Ser fram emot att få följa er alla hela vägen fram :))

• Pepita

Grattis alla nya! Jag är 28 och bor i Stockholm, väntar 1:a barnet.

Svar på tråden Juni-barn