MissFörstånd skrev 2012-02-05 20:44:50 följande:
Pojkarnasmamma - när min dotter fick penicillin förut så var det enda som funkade men en sån plastspruta så man kan spruta medicinen mot kinden så det rinner ner i halsen direkt utan att vara för mycket på tungan. Kanske värt att prova?
Jag tycker det är konstigt med glesare bm besök. För mig var det ändå fyra år sedan och man kanske har ännu fler frågor nu för att man har lite mer koll på vad som kan hända. Jag vet inte, men det är lite konstigt.
Instämmer i båda två ärendena.
zenoble skrev 2012-02-05 19:35:21 följande:
JA! igår var en fruktansvärd dag, började gräla med mannen och kunde sedan inte sluta gråta på hela dagen. kan inte ens bli arg för ens jag börjar gråta.. skit jobbigt! Ska man ha detta 16 veckor till alltså? Orkar inte det :(
Är så fruktansvärt trött också nu när jag börjat jobba. Både fysiskt och i huvudet, plus att sonen börjat sova dåligt på nätterna. Nej fy är inte alls så glad som man borde vara nu i mitten av graviditeten :(
Tårarna kommer för ingenting och man tänder ju till på alla cylindrarna ganska så snabbt. Blir ju förståss värre nör man är trött också...