MissFörstånd skrev 2012-02-05 21:49:31 följande:
Pojkarnasmamma - ja den sprutan var helt underbara här iaf, hoppas verkligen den funkar för er. Om han dricker saft kan du kanske försöka muta lite att om han tar medicinen så får han saft eller kanske en kaka eller något efteråt. Kanske inte helt rätt, men ibland är alla sätt bra

Får försöka på alla sätt imorrn, annars skiter jag i det. Var ju inte livsviktigt enligt läkaren, trumhinnan ska väl spricka oavsett.
Ikväll fick han dessutom en allergisk reaktion av kiwi. Han åt flera stycken och vi tyckte det var bra då han knappt ätit nåt på ett par dagar. Men efteråt skrek han som en gris och pekade på tungan. Det gjorde verkligen skitont på honom stackaren! Vi försökte göra allt för att lindra, vatten, läsk, glass etc. Efter 1 timme lugnade han ner sig och sen har han inte visat några andra symtom på allergi som tur var.
Elvis Mamma skrev 2012-02-05 21:51:14 följande:
Skönt å höra att jag inte är den enda med massa flytningar, ibland blir man ju lite orolig å förvånad över dess mängd men antar att det är fullt normalt!
Det är verkligen MASSA flytningar här också! Ibland så mycket att jag nästan tror att vattnet gått...