• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • Kajsa9001

Godmorgon alla! Vaknade med värsta illamåendet, och blir överlycklig! Älskar symtom!...hur mår ni andra idag?

• sophieand

Usch. Illamåendet är jag inte särskiljt förtjust i, men det går an eftersom man vet varför. Däremot inatt hade jag väldiga smärtor. Det högg till på höger sidan, så känner mej uppskakad idag..

• Kajsa9001
    sophieand skrev 2011-10-16 08:26:39 följande:
    Usch. Illamåendet är jag inte särskiljt förtjust i, men det går an eftersom man vet varför. Däremot inatt hade jag väldiga smärtor. Det högg till på höger sidan, så känner mej uppskakad idag..
    Ja det hade jag igår också, kom och gick hela dagen..det är obehagligt:( men det verkar vara många som har det så, så man får väll försöka slappna av...jag har haft två missfall men ingen av dem har jag haft dem smörtorna, utan det har kommit enorma smärtor och blödning samtidigt, så så länge man inte blöder så borde det vara helt normalt.
  • sophieand

Molvärk har jag som haft till och från. Men igår riktigt högg det så att jag inte ens kunde stå upp. Men det får visa sej, jag försöker tänka positivt..

• Kajsa9001
    sophieand skrev 2011-10-16 08:32:52 följande:
    Molvärk har jag som haft till och från. Men igår riktigt högg det så att jag inte ens kunde stå upp. Men det får visa sej, jag försöker tänka positivt..
    Men det gjorde det på mig med igår :) Klart vi alla måste vara positiva...vi får ta en dag i taget, och njuta..
  • Kajsa9001
    sophieand skrev 2011-10-16 08:37:44 följande:
    Oki. Då känner jag mig ännu mer positiv.;)
    När har du Bf?
    15juni...du då?
Svar på tråden Juni-barn