• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • Kajsa9001

busbus jag har jätte mycket flytningar hela tiden, så vet inte om det beror på sex direkt

• Uddabus

Ja fast den var slemmig... Blev bara så orolig för att det kunde vara början till missfall. Är i v 7 o har mått jätteilla från o till.. Brösten ömma som fan..

• Kajsa9001
    Uddabus skrev 2011-10-16 08:51:40 följande:
    Ja fast den var slemmig... Blev bara så orolig för att det kunde vara början till missfall. Är i v 7 o har mått jätteilla från o till.. Brösten ömma som fan..
    tror inte det är någon fara:)
  • Gullgrodan

Har haft lite känningar i magen inatt, är jätteglad... =) VUL på måndag, jihooo:D

• Pepita
    Gullgrodan skrev 2011-10-16 09:36:55 följande:
    Har haft lite känningar i magen inatt, är jätteglad... =) VUL på måndag, jihooo:D
    Vad härligt att du kännt lite

Idag mår jag ok. Väldigt lite illamående just nu, tack och lov. Hoppas det inte blir värre under dagen för jag har mått skit hela helgen. Vilket iofs. känns bra på ett sätt för då vet jag att det är något som händer där inne i magen.
  • JennieJ

Idag går jag in i vecka 7 och som ett brev på posten kom illamåendet så efter att stått lutad över toan så kändes allt bättre tills gubben gick förbi med kaffe och satte sig på altanen och tände en cigg! Lukten av kaffe och röklukten fick min mage att vända sig in och ut och toan blev min kompis igen

• OHs mamma

Är det någon mer som har fått lite lätt foglossning? Eller lätt vet jag inte riktigt om jag ska kalla den....foglossning i alla fall. Har ont i svank och höfter och måste gå med stödbälte redan. Undra hur det ska sluta. Plus att jag är SÅ andfådd och helt slut av typ ingenting.

Kan det inte bli juni nu och man sitter med sitt lilla knyte i famnen?!

• JennieJ

Skruttens mamma! Jag känner av de oxå, har dok inget stödbälte men tror de hade varit skönt då de gör ont att gå. Även märkt att när jag sitter längre tid och gärna efter toabesök så värker benen och även har de hänt att båda fötterna somnat vilket inte är allt för skönt

Svar på tråden Juni-barn