Ensortsmamma skrev 2012-03-08 19:00:20 följande:
Ne vad elaka människor de finns, tycker inte att de var rätten att kalla en gravid för sånna saker när de inte har en aning om hur man mår. Jag som hela mitt liv blivit kallad för pinnen(då jag alltid vart väldigt smal) och när nu folk säger men guuuud vilken stor mage du har så tar jag åt mig och blir ledsen fast att de är inte stor egentligen. De som inte känner mig säger att jag är pytte liten. Men de som känner mig och alltid sett en smal Rebecka tycker att magen är så himla stor. Mycket svammel här men man tar åt sig de gör man:/
Är med ledsen, får inte med mig sambon på könsul.. Förra gången tänkte jag inte på de men denna gången känns de så viktigt för mig , jag vill liksom lära känna denna bebis till Max om de skulle hända något igen. Han tycker att de ska få bli en överraskning när den väl väljer att komma ut. Medans jag rycker att den dagen kommer de va så mycket att vara nervös över. Plus att de är jag son bär på barnet. Jag vet inte men jag vill så gärna veta denna gång. Han sa att jag gärna fick åka själv, men hur kul är de då? Och då får han ju ändå Veta de när jag kommer hem?! Förstår inte riktigt hur han tänker?
Å jösses va ja babblar..
Jag förstår vad du menar, känner mig jättelåg i dag, det är så kosntigrt för det har aldrig varit nån stor grej förmig och det spelar absolut ingen roll vad det blir. Jag känner nog att jag behöver ha lite glädje som händer,d et är då j...la tråkigt och bara gåhär hemma. I går fick min pappa åka in till sukhuset igen och jag klarar inte att åka och hälsa på. Hoppas han klarar att komma hem en gång till. Svammel här med men jag vill bara tala om vad du menar men inte det du varit med om så klart.... svammel svammel