Elvis Mamma skrev 2012-03-11 23:32:30 följande:
Någon mer som känner sparkar nere i underlivet? Ser och känner hur min lilla tjej buffar å buffar där nere men de känns så himla långt ner, känner även sparkar ovanför naveln men lite obehagligt när hon sparkar å trycker så mycket neråt, tyckte att det var så i slutet med sonen men inte såhär tidigt, kanske beror de på att dom ligger olika bara? Nån som vet? Blir lite orolig
Jag känner också sparkar neråt. Tror inte det är någon fara kännde samma med dom andra tre. Dom snurrar ju runt å sparkar både uppåt och neråt. Har även en sån jäkla träningsvärk i magen nästan helatiden. Och foglossningen fram är inte av denna värld. Nu fattar jag varför man behöver kryckor. Jag stapplar fram som en gammal kärring. Jag KAN INTE gå långt ute längre. Det e omöjligt. Och ligamenten fram ut mot ljumskarna är också så jäkla ömma. Det gör rent ut sagt ont hela tiden vilket ger mig ett strålande humör. Ge mig juni NU!!!!!!!!!!!!
Dags för ny magbild V27 nu:)
Just det på fredag ska vi göra 3D/4D ultraljud.....längtar efter att se min son. Hoppas det blir bra bilder. Nån som vet vilka faktorer som spelar in, typ fostervatten, bukfett, vecka man gör det?????