• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • Bumman79

Exakt 3 månader kvar till beräknad BF idag :).

• UnderbaraPojke

v29 nu .... Känns som det går undan nu =)

Fick färdigt vårt sovrum igår, nytapetserat, nylagt golv osv .... Fick ställa barnsängen på plats ... NU är det verkligt !!

• PIO

Idag ska vi åka o hämta spjälsängen som vi förvarat hos svärföräldrarna. Ååå vill börja boa nu!!! Får nog bli en liten boa/bebispyssel dag idag när de e så ruggigt väder. Fick massa bebiskläder av bästa vännen här om dagen så de ska ja sortera o vika in i byrån.

• MissFörstånd
    Bumman79 skrev 2012-03-16 23:28:07 följande:
    Man får väl försöka baka och fika hemma osv...men det är nog som du säger man kanske går mycket i köpcentrum och shoppar och lunchar osv :P.

Hihi, tro mig det var min plan också men det blev inte riktigt som jag tänkt . Man kan nog säga att hela barnbidraget "går åt" till att köpa olika saker till bebisen.
    ღ ♥Joline 2007 - Bebis 2012♥ ღ
  • LillSnurr82
    Bumman79 skrev 2012-03-17 10:31:07 följande:
    Exakt 3 månader kvar till beräknad BF idag :).

Då har vi samma bf :)
  • JennieJ

Själv har man 85 dagar kvar till beräknad bf men då jag än inte vet om de blir snitt eller inte så kan de bli tidigare? Tror dok att chansen att gå hela tiden ut är minimal och är glad om jag passerar vecka 35 men första milstolpen är att passera vecka 30 och gör jag de kommer jag fira med smörgåstårta och pommac :)