• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • lycka 4

Phu hemma!! Tappen va inte påverkad men jag har riktigt mycke sd å molande värk så jag ska ta det lite lugnt nu. Annars gick det bra hos bm har gått upp 4 kg sen inskrivning vilket är tok skön. Ny ska jag slänga mig på soffan kram på er

• PojkarnasMamma85
    lycka 4 skrev 2012-03-19 19:29:01 följande:
    Phu hemma!! Tappen va inte påverkad men jag har riktigt mycke sd å molande värk så jag ska ta det lite lugnt nu. Annars gick det bra hos bm har gått upp 4 kg sen inskrivning vilket är tok skön. Ny ska jag slänga mig på soffan kram på er
    Vad skönt att det gick bra!
  • gammelmamma

Vad skönt att det gick bra 
  • Havsjungfrun
    Skönt! Hoppas att det lugnar ner sig.
  • JennieJ
    tomisamat skrev 2012-03-19 18:36:39 följande:
    Hoppas inte att det är akis för dig då. Där kan det vara ganska svårt att få en igång sättning. Jag har fått det den här gången pga att jag förra gången mådde så psykiskt dåligt ( fått ett dödfött barn) att de fick sätta igång mig. Men de drog på det in i det längsta för barnets bästa. Men stå på dig. Förklara din rädsla och vad den bidrar till i vardagen. Tex sömnproblem eller liknande,

Åh beklagar för detta med ditt barn :( Ska verkligen kämpa att få genom detta och hoppas turen är med mig?
  • snuppis

idag skickar min chef in mina havandeskapspapper. snäll chef jag har =) slapp jag bry mig om det med, hoppas att det går igenom..jag gör ca 30 lyft per dag och brukaren väger 100 kg, 

• Lenis21

hej! hoppar in här om det är okej???

känner att det kan vara skönt att prata med andra som kanske förstår vad man går igenom på ett helt annat sätt än vad sambon gör.

jag har absolut ingen ork att göra någonting. är sjukskriven 50% oxh jobbar bara förmiddagar nu fram tills att jag får havandeskapspenning. kom hem och sov 2 timmar mellan 14-16 och ändå kan jag inte hålla ögonen öppna nu. usch trött på att vara såhär trött.. 

ta hand om er och bebisarna 

nu blir det till att gå och lägga sig. god natt alla          

• gammelmamma
    Lenis21 skrev 2012-03-19 20:52:15 följande:
    hej! hoppar in här om det är okej???

känner att det kan vara skönt att prata med andra som kanske förstår vad man går igenom på ett helt annat sätt än vad sambon gör.

jag har absolut ingen ork att göra någonting. är sjukskriven 50% oxh jobbar bara förmiddagar nu fram tills att jag får havandeskapspenning. kom hem och sov 2 timmar mellan 14-16 och ändå kan jag inte hålla ögonen öppna nu. usch trött på att vara såhär trött.. 

ta hand om er och bebisarna 

nu blir det till att gå och lägga sig. god natt alla          
    Välkommen hit, ja det kan vara skönt att "prata" av sig lite i bland. Är det ditt första barn?