• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • Hemmamorsan

Herregud.. satte mej i bilen å körde 5 km för att köpa en räksmörgås klockan halv tio i kväll... cravings på hög nivå.

• FiaA87

Åh måste bara berätta! Igår hade jag en för jävlig dag rent ut sagt. Fick även min första bristning (den var väntad, har haft piercing och huden är tunn.. men ändå!).. blev sjukt deppig i ca 30 sek. Finns ju inget att göra åt och i slutändan är det värt vartenda åkomma:) Men iaf, idag fyller jag 25 år och sambon väckte mig med present på sängen. Fick världens finaste Thomas Sabo halsbandHjärta Sen kom mina föräldrar in och av dem fick jag en matchande Thomas Sabo ring.. 

Jag är ingen romantisk person för fem öre och inte han heller egentligen, men den här presenten var så sjukt gullig! Jag blev överlycklig:)   

Ha en bra dag allihopa!

9 veckor kvar till BF!!     

• emma78

Hur gott är det inte med flingor och iskall mjölk till frukost!!! LOVE IT!!

Fortfarande inget svar från FK.....om en vecka ska allt vara färdigbehandlat iaf....Har bestämt mig för att om inte grav.penningen går igenom så tar jag ut min semester och sen får jag väll börja med föräldrapenningen lite innan bebis kommer:( Känns ändå som lite tur i oturen att det just nu är så uppmärksammat i media ang. grav.penning!

Fick iaf en hel del tillbaka på skatten Solig alltid välkommet:))    

• MissFörstånd
    FiaA87 skrev 2012-03-20 07:41:54 följande:
    Åh måste bara berätta! Igår hade jag en för jävlig dag rent ut sagt. Fick även min första bristning (den var väntad, har haft piercing och huden är tunn.. men ändå!).. blev sjukt deppig i ca 30 sek. Finns ju inget att göra åt och i slutändan är det värt vartenda åkomma:) Men iaf, idag fyller jag 25 år och sambon väckte mig med present på sängen. Fick världens finaste Thomas Sabo halsbandHjärta Sen kom mina föräldrar in och av dem fick jag en matchande Thomas Sabo ring.. 

Jag är ingen romantisk person för fem öre och inte han heller egentligen, men den här presenten var så sjukt gullig! Jag blev överlycklig:)   

Ha en bra dag allihopa!

9 veckor kvar till BF!!     
    Grattis på födelsedagen
    emma78 skrev 2012-03-20 08:12:48 följande:
    Hur gott är det inte med flingor och iskall mjölk till frukost!!! LOVE IT!!

Fortfarande inget svar från FK.....om en vecka ska allt vara färdigbehandlat iaf....Har bestämt mig för att om inte grav.penningen går igenom så tar jag ut min semester och sen får jag väll börja med föräldrapenningen lite innan bebis kommer:( Känns ändå som lite tur i oturen att det just nu är så uppmärksammat i media ang. grav.penning!

Fick iaf en hel del tillbaka på skatten Solig alltid välkommet:))    

Jag får också tillbaka på skatten, känns hur bra som helst !

Idag ska jag till sjukgymnasten och prova akupunktur mot foglossningen. Jag har provat en gång på förlossningen men jag minns inte om det hjälpte. Jag vet inte om det kommer funka men jag går dit med öppet sinne

ღ ♥Joline 2007 - Bebis 2012♥ ღ
  • Sweet life
    FiaA87 skrev 2012-03-20 07:41:54 följande:

Ha en bra dag allihopa!

9 veckor kvar till BF!!     
    Grattis på DIN dag!!!

Själv har jag gått i däck av en dunderförkylning, halsen bränner svider river och näsan snorar.. Tänkte inte alls och började dagen med en tallrik fil och cornflakes (min nya craving) och det borde jag inte gjort. För det kändes som att jag rev upp hela min stackars hals!!

Vecka 28 idag, 12 veckor kvar till BF! Nu har till och med sambon börjat räkna ner...
    Hans facebook såg ut så här igår: "3 månader, 12 veckor, 92 dagar... Nej, inte för att jag räknar eller så!"
  • LillaGrynet

Fia87: grattis! Va gulligt av din sambo o föräldrar

Ni som sökt GP, har ni fått svar? Hur lång tid tog det?!

Har väntat på pengar i över en månad från FK nu, men inte hört ett ljud förutom förra veckan när dem ville ha in min årsinkomst, vilket dem redan fått ett Antal ggr.. Blir sååå trött! Bara krångel.. Så vet ju inte om min sjukskrivning går igenom

• LillaGrynet

På tal om cravings.. Jag har blivit helt besatt av sockerärtor och apelsiner... Känns heelt sjukt och sen när det gäller godis så har det lagt sig men när suget kommer är det krymptoniter?! Heter dem så.. Dem är sura med salt innehåll

• Sweet life
    LillaGrynet skrev 2012-03-20 08:47:05 följande:
    På tal om cravings.. Jag har blivit helt besatt av sockerärtor och apelsiner... Känns heelt sjukt och sen när det gäller godis så har det lagt sig men när suget kommer är det krymptoniter?! Heter dem så.. Dem är sura med salt innehåll
    Hahaha! Ääääääääälskar kryptoniter, det har jag alltid gjort och just nu ingår 5 stora påsar kryptoniter i vår månadshandling på Willys!