Ensortsmamma skrev 2012-04-09 10:08:28 följande:
Det har vart några jobbiga dagar här får vår del, och kommer också vara framöver. Igår gick jag in i v.29+0 alltså den veckan och den dagen som Maja tog sina sista andetag på.
Många dagar framöver här kommer att bli skitjobbiga, Valborg är olycksdagen , och 3 maj är hennes födelsedatum. Jobbigt att ha vart gravid nästan exakt samma tidpunkt denna gång, särskilt nu. Man börjat funderar på om den där inne i magen är lika stor som henne? Om de är lika? Om bebisen i magen tar skada av hur dåligt jag mår?
Långt och jobbigt inlägg,men de är mitt liv just nu. Är så trött och blir så arg på folk som ger mig kommentaren "du måste tänka framåt och på den du har i magen" nehe? Som om att jag inte försöker med det typ varje dag?
På påskafton hade jag än en gång en panikångestattack och jag och sambon fick bli henne från påskfirandet hos vännerna. Blir så arg på mig själv! På den jag har blivit..
Vill bar att allt ska vara över nu!
Läste lite i din blogg å började nästan gråta måste hålla in tårarna för nu ska jag gå å jobba hela kvällen..shit vad jobbigt jag skulle oxå vara lika orolig att något skulle hända om jag hade upplevt en sådan sorglig sak. Det är ju inget konstigt med det.
Jag är själv nojjig och undrar om allt ska gå bra och att jag verkligen ska få en frisk liten bebis i mitten av juni...
Hoppas att dessa veckor går fort och att allt går bra för oss alla i tråden!
Försök att göra saker som du mår bra av som får dig att tänka på annat om så bara för en liten stund...kram.