• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • IdaElinLivia040611
    Gullgrodan skrev 2011-10-20 08:30:50 följande:
    har kännt som en mensvärkskänsla 2 dagar i rad nu
    Det gör jag också från och till. Växtvärk Glad
    Ida 040706 Elin 060118 Livia 110523
  • Elskling123

Det är vell normalt att känna mensvärks känsla, bara den inte blir super stark. Sa min bm i alla fall.. :) ja vill inte göra vul ännu men vill göra kub för säkerhetsskull så ska kolla med privat gyn senare när de gÅtt några veckor :)

• Sweet life
    Elskling123 skrev 2011-10-20 08:39:44 följande:
    Det är vell normalt att känna mensvärks känsla, bara den inte blir super stark. Sa min bm i alla fall.. :) ja vill inte göra vul ännu men vill göra kub för säkerhetsskull så ska kolla med privat gyn senare när de gÅtt några veckor :)
    Är inte KUB dyrt att göra om man inte får det via landstinget? Har för mig att det kostar runt 1500kr, iaf här i sthlm..
  • Gullgrodan

Värdena (hcg) hade ökat från 2900 till 4000 och det tyckte hon var bra, ska dit på VUL igen på ons 26 8.50. Jag är lite lättad måste jag säga, inte helt negativt besked i alla fall.

• Sweet life

Insåg en sak idag...

Jag gråter i vanliga fall för allt, gråter nån annan gråter jag. Kollar jag på tv så gråter jag. Men det har förändrats. Haha kan ens blödighet ändras till det bättre? Trodde jag skulle böla ännu mera nu...

• LillSnurr82

Jag har svårt att gråta annars till tv o sånt, men nu gråter jag för minsta lilla.. Gjorde jag inte förra grav..

• IdaElinLivia040611
    Gullgrodan skrev 2011-10-20 09:06:16 följande:
    Värdena (hcg) hade ökat från 2900 till 4000 och det tyckte hon var bra, ska dit på VUL igen på ons 26 8.50. Jag är lite lättad måste jag säga, inte helt negativt besked i alla fall.
    Gud va skönt, det kommer gå bra ska du se {#emotions_dlg.flower}
    Ida 040706 Elin 060118 Livia 110523 Bf 120616
  • Drakmamma

Gullgrodan... Det låter ju bra! Hoppas ni kan se nåt på vul så du slipper oroa dig. Jag har också sån där växtvärk, men nu på sistone har det lugnat sig, men de säger ju att det kommer och går. Håller tummarna!

Svar på tråden Juni-barn