• DreadOn

Juni-barn

Fick vårt underbara plus igår på BIM-2 och är helt klart upp över öronen fulla med kärlek och glädjerus. Tänkte att dom som vill följas åt med funderingar, historier, frågor och svar och framförallt stöd får gärna skriva in här. Själv så mår jag toppen och det känns som jag går på moln, lite molvärk och trötthet får man räkna med.
    Vi har redan en pojke på lite över 2 år som kommer bli den bästa storebron i hela världen. Med honom i magen hade jag en super bra graviditet så man kan bara hoppas på samma tur denna gången. Är lite nervös inför mitt jobb eftersom det är ganska fysiskt påfrestande, men ska till Willys idag och storhandla snack som jag kan stoppa i mig för att försöka hålla ett möjligt illamående borta. Några snack-tips Kanske?

Kärlek & Respekt 
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:34
    www.familjeliv.se/Forum-2-14/m61294009.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-09-27 21:35
    Juni BF listan i ovanstående länk.
  • Svar på tråden Juni-barn
  • Elskling123

Sweet life: jo det är dyrt men tycker nog att det är värt att kolla så att allt är som det ska :)

• Gullgrodan

Det är mitt enda symtom, skit skumt, tycker jag.

• Tre Flickor

Vid första graviditeten grät jag aldrig.
    Vid andra graviditeten grät jag nästan dagligen för något.
    Vid denna graviditet har jag vissa dagar då jag gråter och andra dagar gråter jag inte alls.

Det är konstigt att det kan skilja sig så mycket från graviditet till graviditet!

• fröken01

Var på VUL idag. Vecka 7 6+5). Allt såg jättebra ut! Fantastiskt skönt.

De hittade tyvärr inget hjärta än, så fick en ny tid 9 november. Går privat i Varberg. Har ni varit på VUL och fått se ett litet hjärta? Vilken vecka i så fall?

• RocketQueen

Idag är det inget roligt alls. Jag är så jäkla less på att hela tiden vara såhär trött och orkeslös. Jag är trött på att magen vänder sig ut och in hela tiden och jag är trött på att aldrig få må bra. Peppa mig lite och påminn mig om att det är värt det är ni snälla...

• Lärarstudenten

Fröken01 jag var på vul 6+5 och såg ett hjärta. Det är säkert tidigt ännu och på gränsen till att man ser något... Det finns där nästa vul skall du se! Kram

• siciliana

Hej! Får man vara med? Har precis plussat och tror att jag ska ha i slutet av juni. Detta blir andra barnet för mig, sonen kommer vara ungefär fem och ett halvt. 

Tycker det känns som första barnet, jag minns inte hur man gör med allt, när ska man tex kontakta mvc och vad får man inte äta?

• siciliana

Fröken01 - Vart går du privat? Jag hör också hemma i denna underbara blåsiga stad! :) 

• fröken01

Jag går hos Claes Axen på Varmbadhuset. Han är fantastisk! Fick göra ett VUL nu i vecka sju och ett till vecka 10. Kostar 260 kronor för ett besök, har hört att privat vul kan kosta betydligt mer! Vad roligt med en till från Varberg!

Svar på tråden Juni-barn