PIO: GRATTIS i massor! Så härligt att allt gick bra och att Freja mår så fint! Hoppas du fått lite sömn själv också och att du mår bra!
Gammelmamman: hoppas du hann hem till din pappa! Stor kram!!!
Ang djur: vi har två katter och två stora lurviga hundar så här är det päls överallt...JÄMT! Man är inte överraskad om det är päls i smöret när man öppnar ett nytt paket...pust! Men nu är hundarna snart färdigfällda och ena katten äro också klar, skönt! Katterna flyttade in i vagnen på en gång och har fått ligga där på handduk så nu har dom flyttat vidare. Fick bra tips från ngn att ha ett kompostgaller över sängen på nätterna, så att katterna inte hoppar ner där. Låter som en plan för oss iaf! Sedan tror jag inte det är så fartligt, är själv uppvuxen med katt i sängen :) Hundarna ska få sniffa sig trötta på den lille när vi kommer hem och sedan kommer dom ju sluta bry sig rättså snabbt, det blir ju vardag för dem också. Dock är dom ju vanedjur så dom lär hga fullt upp i början med att fatta farför dom inte får sina vanliga prommisar just när dom vill, haha!
Ang bökande bebis: instämmer,d et gör grymt ont ibland när den tar spjärn och sträcker sig, aaaaj!
EGO. OOOOOONT i fogarna och i magen, my F*N säger jag bara! Nu är jag inte lite less! När man står upp är det ok just då men bara man tänker på att flytta en fot vill man inte för aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaj!!! Får vara hemma och via idag, jobba imorgon... SUCK!